וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה שחררה אלבום חדש ללא כל הודעה מוקדמת

13.12.2013 / 11:30

חגיגה לחובבי ביונסה: הזמרת הפופולרית שחררה הלילה לרשת, בהפתעה גמורה, אלבום חדש הכולל 14 שירים ו-17 קליפים, אותו ניתן לרכוש באייטיונס

מדהים: אחרי שנה לא פשוטה שכללה הופעה שנויה במחלוקת בהשבעת הנשיא אובמה והופעה בסופרבול שהובילה לעימות עם קהל המעריצים, אך אפילו לא שיר חדש אחד – ביונסה נואלס חוזרת, ובגדול. הזמרת האולטרה-פופולרית שחררה הלילה לרשת את "Beyoncé: The Visual Album", אלבום חדש שמשתחרר בהפתעה גמורה וללא כל הודעה מוקדמת.

האלבום, שכשמו כן הוא, מלווה באופן מלא על ידי גרסאות ויזואליות של המוזיקה – כלומר, לכל אחד מהשירים כבר צולם קליפ וידאו ארט, ואלה שוחררו כחלק מהמוצר הכולל היישר לאתר אייטיונס. בסך הכל כולל האלבום 14 שירים חדשים ו-17 קליפים, וכמו כן מתארחים בו אמנים רבים כמו ג'יי-זי (בן זוגה של ביונסה), דרייק, פרנק אושן, ג'סטין טימברליייק ועוד רבים – ואפילו בלו אייבי, בתה של הזמרת.

כבר לפנות בוקר החלו להתרוצץ ברחבי הרשת השמועות על האלבום החדש, ולפני מספר שעות הוא צץ באייטיונס, כאשר ככל הנראה ייקח לו עוד שבוע להגיע בעותקים קשיחים אל חנויות המוזיקה.

"אני רואה מוזיקה יותר ממה שאני שומעת", נימקה ביונסה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה את הבחירה לשחרר אלבום המלווה על ידי קליפים במלואו. "כשאני מתחברת לדבר, אני מיד מדמיינת אותו מולי כסדרה של תמונות שמחוברות להרגשה או תחושה מסוימת: זכרון ילדות, הרהור אודות החיים, חלומות או פנטזיות שלי". באשר לבחירה לשחרר את האלבום במפתיע, טענה רק שהיא "משועממת" מהצורה הרגילה בה אלבומים יוצאים לשוק, והוסיפה כי "יש כל כך הרבה דברים שעומדים בדרך ומפריעים לקשר בין המעריצים והאמן. רציתי שהאלבום פשוט ייצא כששהוא מוכן – ממני למעריצים שלי".

מה דעתכם על האלבום? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully