וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקת מאסטר שף חושדת במתמודדת: סיפור העיוורון פוברק?

22.1.2014 / 19:41

בהודעת "קשת" הוטל ספק באמיתות סיפורה האישי של המתמודדת שפרי שפירא, שלטענתה התעוורה מפיגוע. מסמך שהגיע לוואלה! תרבות מראה כי ביהמ"ש קבע: סיפורה "מצוץ מהאצבע"

יח"צ - חד פעמי

את המתמודדת שפרי שפירא הכרנו כמי שהגיעה לאודישנים בריאליטי הבישולים "מאסטר שף", כאשר סיפורה הנוגע ללב ריגש את השופטים שהחליטו להעבירה לשלב הבא. כשבישלה לשופטים את המנה ממנה יטעמו, סיפרה שפרי, הלוקה בעיוורון, על האירוע הקשה שגרם לה, לדבריה, לאבד את מאור עיניה. ב- 5 במרץ בשנת 2003, כך סיפרה, נסעה לצד אוטובוס מקו 37, בו נהרגו 17 אנשים ועשרות נפצעו. לדבריה, גם היא נפצעה מהפיצוץ והתעוורה כתוצאה ממנו. מאוחר יותר סיפרה כי השתקמה במשך כשנתיים. סיפורה, כאמור, לא השאיר אף עין של אף שופט יבשה.

כעת, חושדים בהפקת התוכנית כי לסיפורה של שפירא ישנם צדדים נוספים. בהודעה חריגה שהוציאה היום (רביעי) הפקת "מאסטר שף" נכתב כי הפקת התכנית נמצאת בימים אלה בהליכי בירור מול שפירא לגבי סיפורה האישי.

"להפקת התכנית הגיע מידע המעלה ספק בנוגע לנסיבות התעוורותה של המתמודדת שפרי שפירא ובנוגע לפרטים שונים מקורות חייה, כפי שהמתמודדת הצהירה בפני אנשי ההפקה בשלבי המיון הראשוניים ומסרה לשופטים בפרק האודישנים", כך נפתחת ההודעה המיוחדת שיצאה לתקשורת רגע לפני שידור פרק חדש של "מאסטר שף".

האודישן של שפרי שפירא במאסטר שף.
"המידע שהגיע מעלה תהיות רבות". שפרי שפירא

"המידע שהגיע עורר סימני שאלה וההפקה החליטה לבדוק באופן מיידי את הפרטים אותם מסרה המתמודדת שפרי שפירא. הבדיקה מתנהלת וטרם הסתיימה, ובמסגרתה המתמודדת שפרי שפירא אף הוזמנה הערב לבירור במשרדי ההפקה, שם נמסר לה המידע שנבדק והיא התבקשה להתייחס אל הדברים. בשיחה עמה הכחישה שפרי את הדברים שהועלו".

מסמך משפטי שהגיע לידי וואלה! תרבות מחדד את תהיות ההפקה בנוגע לעברה של שפירא. במסמך, שמתעד גזר דין שניתן בבית משפט השלום בתל אביב בתאריך ה-26 בדצמבר ועוסק בעניינים אחרים של שפירא, נקבע כי טענתה לפיה נפצעה בפיגוע הינה "מצוצה מהאצבע", וכן "ברור כי המבקשת (כלומר שפירא, נ.ה.) טענה בתצהירה טענות המבוססות על דמיון פורה, ללא קשר למציאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טענות המבוססות על דמיון פורה". מתוך גזר הדין של שפירא/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד שיתברר היכן ומתי בדיוק עברה שפירא את הפציעה הקשה שגרמה לעיוורונה, בקשת חותמים את ההודעה כך - "הפרק שישודר הערב צולם ונערך בטרם קבלת המידע האמור ובזמן צילומו לא היו ידועים להפקה הפרטים הנבדקים כעת". עוד הוסיפו בקשת כי הם מחוייבים לשקיפות כלפי הצופים בנוגע לתכנים ששודרו וישודרו הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully