וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייה לה-בוף יצא בסערה ממסיבת עיתונאים: צפו

השחקן השנוי במחלוקת שהסתבך שוב ושוב בחודשים האחרונים, הגיע לפסטיבל ברלין לקידום הסרט "נימפומנית", יצא בהצהרה משונה ולאחריה ברח באמצע מסיבת עיתונאים. צפו בקטע המוזר

שייה לה-בוף, הסיפור שאינו נגמר: השחקן הבעייתי תפס את מרכז הבמה בעוד שערורייה ביזארית שהתרחשה היום (ראשון) במהלך במסיבת עיתונאים בפסטיבל ברלין. לה-בוף נמצא כעת בברלין יחד עם צוות הסרט "נימפומנית", ביניהם הבמאי לארס פון-טרייר, לצורך יחסי ציבור. אתר ההוליווד ריפוטר מדווח כי עשר דקות בלבד לאחר שהחלה מסיבת העיתונאים ולאחר שלה-בוף ענה על שאלה אחת בלבד באופן מסתורי, הוא קם ועזב את המקום, לתדהמת הנוכחים.

השאלה עליה הספיק לענות לה-בוף עסקה בסצינות המין הבוטות בסרט, בו הוא מככב לצד שרלוט גינזבורג. לה-בוף השיב על השאלה באיטיות מכוונת ואמר "כששחפים עוקבים אחרי הדייג, הם עושים זאת כי הם חושבים שסרדינים ייזרקו אל הים. תודה רבה". לאחר הדברים המוזרים, קם השחקן ממקומו ועזב את החדר ללא סיבה נראית לעין.

לאור המצב הסבוך של לה-בוף בתקופה האחרונה, לא היה ברור אם יגיע לבכורת הסרט בברלין, אך פון טרייר עצמו הכריז כי השחקן יגיע וגם ישוחח עם עיתונאים. לה-בוף אכן הגיע ואף לא טרח להסתיר כי חסרה לו שן – עדות לקטטה בה הסתבך מוקדם יותר החודש במהלכה נגח בראשו של אדם.

שייה לה בוף. Larry Busacca, GettyImages
הולך ומסתבך. שייה לה-בוף/GettyImages, Larry Busacca

לה-בוף אמנם התנצל על התנהגותו והודיע כי הוא "סופר נורמלי", אך התקרית האחרונה ממשיכה רצף אירועים מביכים בכיכובו של השחקן זוכה פרס האמי. לה-בוף החל למשוך אש כששחרר לרשת סרט קצר שיצר בשם "HowardCantour.com", שלטענת רבים נגנב רובו ככולו מקומיקס בשם "Justin M. Damiano" של האמן דניאל קלוז, אשר יצא לאור לפני חמש שנים. לה-בוף התנצל, אלא שההתנצלות שלו הייתה גם היא מועתקת, והפעם מאתר השאלות-ותשובות של יאהו, מתוך פוסט שכתב גולש בנושא גניבת זכויות יוצרים.

לאחר שהפך לבדיחת רשת, הודיע לה-בוף בחשבון הטוויטר שלו כי "לאור המתקפות האחרונות על היושרה האמנותית שלי, אני פורש לחלוטין מן החיים הציבוריים". בציוץ נוסף הודה ל"כל מי שתמך" בו.

מה דעתכם על ההתחרפנות של לה-בוף? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully