וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב המתחנגלים

רועי ירושלמי

30.8.2006 / 22:08

דונטלה ורסאצ'ה בחרה דווקא בגבר לקמפיין החדש ועוד בגיק. הגייז, שמתים על ג'ונתן ריס מאיירס, מוחמאים מהפנייה הישירה

מעטים הם בתי האופנה המחצינים אגו כה מפותח כמו זה של ורסאצ'ה. בבית האופנה האיטלקי, שהולך על זיהוי מוחלט עם עושר מוחצן אוהבים מאד לצלם קמפיינים עם סלבס אולטרה-נחשקים שנבחרים בקפידה.

מדונה הצטלמה לאיטלקים הנוצצים, בפוזה של מזכירה סופר אלגנטית ומשועממת בקיץ הקודם (וגם בדיוק עשור לפני כן) והאלי ברי שיחקה אותה יאפית עשירה בקמפיין של האביב האחרון. הפעם החליטו המוחות הקודחים בורסאצ'ה לשים בראש שמחתם דווקא אושייה ממין זכר - ג'ונתן ריס מאיירס, הבייב האירי בן ה-28 שמסתמן כפצצת החשק החדשה של הוליווד.

העלם החמודות תכול העיניים שיוביל את קמפיין החורף הנוכחי של ורסאצ'ה הותיר השנה רושם עמוק ולבבות שבורים רבים בקרב נשים ושלל חד מיניים כאחד, ברחבי הגלובוס, לאחר שחרך את המסכים בתפקיד הראשי ב"נקודת מפגש" ונתן הופעה מצודדת ב-"משימה בלתי אפשרית 3". האימפקט שלו כחצ'יך הוא כה מהדהד עד כי לאחרונה התברר כי לא רק בורסאצ'ה מדובר, ריס מאיירס גם יוביל בדצמבר את הקמפיין לבושם החדש של "הוגו בוס".

זה התחיל במלחמת הכוכבים

בקמפיין החדש של ורסאצ'ה ריס - מאיירס עושה בעיקר קולות של חננה מגניבה לעילא, הלובשת מכנסי עור שחורים (הלו אייטיז) ומשקפי שמש רחבות א – לה ניסים סרוסי. בנוסף, ובאופן חסר תקדים מצד דונטלה ורסאצ'ה, המעצבת הראשית ששמה על ראש שמחתה מזה שנים את השיזוף העמוק, ריס מאיירס, בונבון חטוב ושזוף בימים שכתיקונם, נראה בתמונות חיוור ואנמי.

במבט ראשון זה נראה מחריד. האמת, גם במבט שני ובכל זאת, יש משהו בלוק הגיקי המפתיע הזה. כך או כך וכנראה שכקונטרה, את הנגזרת הנשית של הקמפיין תובלנה דוגמניות על בדימוס ובהווה ככריסטי טרלינגטון, קרוליין מרפי וכמובן קייט מוס הבלתי נלאית שאותן אי אפשר להאשים בלוק עכברי.

את הבחירה בדוגמניות העל מסבירה ורסאצ'ה בכך ש: " כיום אנשים שוב מגלים עניין בדוגמניות על ובאורח חייהן, כיצד הן מתלבשות ועם מי הן מבלות."

על אף הירידה בכוחו של המותג הסיציליאני בשנים האחרונות, יוקרתם של הקמפיינים של וראסצ'ה עדיין בעינה עומדת והם נחשבים ל?בולטים והראוותניים בתחום. טובי המקצוענים מפיקים מדי קולקציה את מסעות הפרסום של המותג האקסטרווגנטי, שצולם הפעם על ידי צלם האופנה מריו טסטינו האיטלקי, מהקליברים העולמיים הגדולים.

נדמה שעולם האופנה משכיל לקרוץ לאוכלוסייה הגאה על ידי שימוש בסלבריטאים החביבים על קהל הנישה הזה. המגמה הזו קיבלה תנופה כשלואי ויטון שכרו בשנה הקודמת את שירותיו הטובים של אייקון הגאווה, השחקן היידן כריסטיאנסן ( דארת' ויידר הצעיר ב"מלחמת הכוכבים"). עצם העובדה שלראשונה בתולדותיהם גם ורסאצ'ה הלכו על גבר כפרזנטור, מזכירה את מה שאנשים נוטים לשכוח בהפוגות שבין אירוויזיון אחד לאחר - האוחובסקים שולטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully