"שומרי הסף": דוקומנטרי חשוב ומטלטל
סרטו של דרור מורה, המורכב מראיונות עם שישה ראשי שבכ לשעבר, אמנם סובל מעט מעריכה מגמתית ששיוצרת מניפולציה רגשית, אבל זו לא מבטלת את ההישג העיתונאי והמסרים החשובים
סרטו של דרור מורה, המורכב מראיונות עם שישה ראשי שבכ לשעבר, אמנם סובל מעט מעריכה מגמתית ששיוצרת מניפולציה רגשית, אבל זו לא מבטלת את ההישג העיתונאי והמסרים החשובים
הבוז לווינריות האמריקאית ותצוגות המשחק הסוחפות של השחקנים הראשיים מסייעים לקומדיה הרומנטית "אופטימיות היא שם המשחק" להתעלות על חולשותיה, ולכבוש את הצופים
"ההוביט" יפה, סוחף וחינני לא פחות מ"שר הטבעות", אבל הבעיה שעלתה בטרילוגיה הקודמת חוזרת גם כאן - פיטר ג'קסון כל כך מאוהב ביצירה של עצמו שהוא לא מוכן לקצץ דקה ממנה
סרטו החדש של פרנסואה אוזון, "בתוך הבית", לא מצליח להחליט אם הוא קומדיה, דרמה או שבכלל יש לו שאיפות להיות סרט אימה, ומשאיר את הצופים עם עלילה בלתי תפורה
הפרק האחרון בסאגת הערפדים עושה את העבודה בסך הכל, אבל קשה להתרגש ממנו כי קשה להאמין שהוליווד באמת תסיים כך את הסדרה ולא תעשה עוד המשכונים
"ארץ יבשה" חוגג על תקופת היובש בארה"ב עם הרבה אלימות, הומור ודמויות מעולות, רק חבל שאין כל כך עם מי להזהות - אין טובים, רק רעים ורעים, ועכשיו נראה אתכם בוחרים צד
הסוכן החשאי המפורסם בעולם כמעט החזיר את נשמתו לבורא לפני שנתיים, אבל ב"סקייפול" הוא חוגג חמישים עם סרט שמספק חווית צפייה עילאית ומוכיח את הרלוונטיות של סדרת הריגול
"Shut Up And Play The Hits", הדוקומנטרי המלווה את ההופעה האחרונה של אל-סי-די סאונדסיסטם, כולל כמה רגעים מרגשים של ג'יימס מרפי, אבל לא מביא איתו בשורה של ממש
כשצופים בסרט "חמש מצלמות שבורות", כל המחסומים הפוליטיים מתרסקים לנוכח תיעוד המציאות הבלתי אפשרית של תושבי בילעין
מותחן המסע בזמן הכה מדובר לא חף מפגמים, אבל בסך הכל מצליח להציג בצורה מהנה סיפור מקורי, מבריק ומעורר השראה
אם לשפוט לפי סרטו החדש, נראה שאוליבר סטון סובל משברי מאמץ - מאמץ להיות חתרני, להגניב ולהרגיש שוב בן 16. זה לא עובד ומשאיר אותנו עם יצירה טרחנית ומעוררת אנטגוניזם
לרגל יציאת הסרט החדש ועטור הפרסים שכתב לקן לואץ', מספר שותפו הקבוע של הבמאי הבריטי כיצד ההון-שלטון דופק את הצעירים באירופה ומנסה לדפוק גם את שניהם
הקומדיה הרומנטית של ג'ייסון סיגל אינה אחידה ברמתה, אבל מצליחה לשקף בצורה מקסימה ומעוררת מחשבה חרדות של דור שלם
וודי אלן השלים את הסיבוב האירופי שלו באחת הערים היפות מכולן, אבל במקום התעלות יצאה לו קומדיה רומנטית מייגעת, אווילית וריקנית
הפרק החדש לכאורה במעלליו של איש העכביש זהה כמעט מכל בחינה לפרק הראשון בסדרה, ונבדל ממנו רק בדבר אחד: הוא עשוי הרבה פחות טוב
הפרק המקדים שיצר רידלי סקוט ל"הנוסע השמיני" מצליח להפנט ולפעמים גם לענג, אבל בסופו של דבר נראה בעיקר כמו הכנה לסרט המשך נוסף
"הדיקטטור" של סשה ברון כהן לא רק משעשעת בטירוף, אלא גם מצליחה להגיד משהו חכם על הדרך שבה הפכו העריצים לסופרסטארים
ההמשכון של "פיראנה 3DD" ממשיך לפרגן לצופים בעירום ובדם, אבל בימוי חסר השראה והומור עצמי מעיק בכיכובו של דיוויד הסלהוף מחרבים את הסרט
"עצם העניין" הוא סרט קשקשת בורגני, עם תסריט חלש שלא מצדיק את אמון השחקנים בבמאי לורנס קסדן. בחדשות הטובות - איילת זורר מקסימה בו
"גברים בשחור 3" בכיכובו של וויל סמית' מחזיר לחיים את הקריירה של הבמאי בארי זוננפלד בניגוד לציפיות, ומוכיח שסרט קיץ הוליוודי יכול להיות גם מהנה וגם חכם
ללא קשר לאיברי המין החשופים שבו, "הנותנת" הוא סרט שמותח את הגבולות ועלול להרתיע לא מעט אנשים, אך הוא גם יצירה אמיצה ויוצאת דופן
הביצוע של הזוועתון המדובר "בקתת הפחד" של יוצר "באפי" ו"הנוקמים" רחוק מלהיות מושלם, אבל התסריט שלו מספיק מבריק כדי להציב אותו כאבן דרך בסוגה שלו
היוצרים האלמוניים מתגלים כפצצות כישרון, גאי פירס משחק אותה סטאלון וכולם יחד הופכים את "נעולים" לסרט פעולה פשוט וכיפי, כמו בניינטיז
מלכתחילה הגלגול העכשווי של "אמריקן פאי" היה מיותר למדי, ורצף בדיחות הקרש שבו לא משפר את המצב. אך דווקא בגלל הפתטיות של הפרויקט, יש בו מעט חן ורגש
"משחקי הרעב" לא מרכך את המסר החד משמעי של ספרי הסדרה: הקפיטליזם והריאליטי יביאו אותנו לאבדון. ומה לגבי הדמיון ל"דמדומים"? הצחקתם אותנו
"אנחנו לא לבד" הוא סרט קטן, שהיה מרוויח מקיצוץ אורכו, ושהבימוי והתסריט שלו לא חפים מבעיות. ועם זאת, הוא חמוד והרומנטיקה שבבסיסו עובדת
"מראה מראה" שמחיה את אגדת שלגיה אינו קלאסיקה גדולה מהחיים, אבל יש בו מספיק מסרים רלוונטיים, בדיחות שנונות ותצוגות משחק מלהיבות כדי לשמח את כולם
"ד"ר פומרנץ" הוא קאמבק משמח לאסי דיין, הקולנוען המבריק והפרוע ועם זאת, מוכרחים להודות שהסרט אינו אחד משיאי יצירתו - אבל כזו שעדיין כדאי לראות
כל אחת מ-11 המועמדויות לאוסקר של "הוגו" היתה מוצדקת: זהו סרט קסום, חכם, מרהיב ומרגש על קולנוע ועל אנשים בכלל
"פרידה" לוקח סיפור קטן והופך אותו לדרמה ענקית, שמכניסה אותנו לתוך הרחוב בטהרן ומעלה שורה ארוכה של שאלות שנוגעות לכל אחד
"רסיסי אהבה", שמבוסס על הביוגרפיה הכואבת של הבמאי ניסים נוטריקה, מפספס את הפוטנציאל בסיפור ומרגיש רוב הזמן מאולץ, מגושם ולא אמין. מזל לפחות שיש לו את ריימונד אמסלם
מארק וולברג הלא מרשים במיוחד מככב בסרט האקשן "המבריח", ולמרות שאין יותר מדי דברים רעים לומר על הסרט, קשה גם למצוא מה טוב בו
"התמוטטות" אמנם מטפל במשבר הכלכלי, אך עיסוקו בבני אדם ולא במספרים הופך אותו לחוויה קולחת ומעניינת גם למי שאינו מבין בנושא