הנוסע השמנוני: "הנוסעים" הוא סרט סליזי ושפל המשפיל את ג'ניפר לורנס
בצדק שחטה התקשורת האמריקאית את "הנוסעים": כריס פראט וג'ניפר לורנס כריזמטיים, אבל הוא סרט נחות שאף מעז להתייחס בסלחנות למעשיים לא מוסריים נגד נשים
בצדק שחטה התקשורת האמריקאית את "הנוסעים": כריס פראט וג'ניפר לורנס כריזמטיים, אבל הוא סרט נחות שאף מעז להתייחס בסלחנות למעשיים לא מוסריים נגד נשים
"מיס סלואן", בו מגלמת ג'סיקה צ'סטיין לוביסטית נכלולית, הוא סרט כושל קולנועית, אבל הצפייה בו מבהירה למה כל כך אמריקאים איבדו אמון במערכת הפוליטית
השילוב בין חיות ומוזיקה הבטיח רבות, אבל "לשיר" לא עונה על הציפיות ומתגלה כסרט משעמם, שלכל היותר יגייס עוד מועמדים עתידיים לתוכניות ריאליטי מוזיקליות
מותחן הריגול הרומנטי בכיכובם של בראד פיט ומריון קוטיאר מותח, מהנה ומרהיב בזמן הצפייה, אבל בסופו של דבר, כל מה שיזכרו ממנו בעתיד זה את הסערה הרכילותית סביבו
"חיות הפלא והיכן למצוא אותן", שפותח סדרה של חמישה סרטים חדשים בעולם הקוסמים, מלא בדמיון ועושר ויזואלי ומפגיש אותנו עם כמה מהיצורים הכי מיוחדים שראה המסך הגדול. עם זאת, גיבוריו החדשים, הנבל המרכזי והעלילה כמכלול סובלים מחוסר פיתוח
התקשורת האמריקאית כבר הכתירה אותו כאחד מסרטי השנה וכמועמד מוביל לאוסקרים, אבל צפייה ב"מנצ'סטר ליד הים" בכיכובו של קייסי אפלק מגלה כי הוא רחוק מגדולה אמיתית
קשה שלא להצטרף להשתפכות ההמונית על "לעבור את הקיר", סרטה החדש, הרומנטי והמותח של רמה בורשטיין, אבל קשה גם שלא להסתייג מהגישה שמוצגת בו ביחס לנשים ולחתונות
סרטו החדש ועטור השבחים של פול ורהובן, "היא", מוסיף עוד שלל דימויים לפנתיאון הפרובוקציות המיניות שלו ומבסס את מעמדה של איזבל הופר כגדולת השחקניות. עם זאת, אין בו מספיק רגש ורעיונות
נכון, הוא מלא קלישאות, ניים-דרופינג ותפניות מופרכות, אבל מה לעשות, תהרגו אותנו: "התופת" פשוט מהנה, ולא משעמם לרגע
מי שאוהב קטעי יריות בלי בדיחות, אבל עם הרבה גופות, יקבל את הסחורה במלואה ב"שבעת המופלאים", הגלגול המחודש של המערבון הקלאסי
לאחר תריסר שנות הפסקה, ברידג'ט ג'ונס ורנה זלווגר חוזרות לקולנוע בשלישית, וטוב שכך: כי יותר מאשר שהן צריכות אותנו, אנחנו צריכים אותן ואת הרומנטיקה המתוקה שלהן
אין ספק: "סופת חול", הדרמה של עילית זקצר על עולמן של הבדואיות בישראל, הוא הסרט הישראלי הכי מדובר השנה בעולם. אבל האם זה גם הסרט המקומי הטוב של 2016? ממש לא
תמיד חלמתם לשמוע את רוברט דה-נירו מפטפט ביידיש? מאז ומעולם התעניינתם בהיסטוריה הגיאו-פוליטית של פנמה? אם כן, אז "ידי האבן" הוא בול הסרט בשבילכם
קובי פרג' יצא להבין מה גרם לקרע במשפחתו, לא אחרת מאשר המשפחה הראשונה של עולם הצילום הישראלי, והתוצאה קורעת לב ונשארת עם הצופה גם ימים לאחר הצפייה בסרט
הסרט השלישי בטרילוגיה המחודשת של סדרת "מסע בין כוכבים", נוצר בצלמו ובדמותו של הבמאי ג'סטין לין ("מהיר ועצבני"). העלילה מבולגנת והנבל חלש, אבל סצנות האקשן וההומור הקליל מאפשרים לו לזרום בשלום. על כמה עוד סרטים בקיץ האחרון אפשר לומר את המשפט הזה?
כמעט עשור אחרי סיומה של טרילוגיית הסרטים המצליחה, שובו של בורן מחזיר את סצנות האקשן הנהדרות, הצילום התזזיתי ומשתדרג עם אליסיה ויקנדר הנפלאה. אלא שעומס העלילות והדמויות והתסריט הבינוני לא מאפשרים לו להתרומם הרבה מעל בידור קיצי מהנה ושכיח
יש דברים יפים ב"קפה סוסייטי", החדש של וודי אלן, אבל הליהוק של ג'סי אייזנברג וקריסטן סטיוארט מחריב אותם, ובסופו של דבר, נראה כאילו נוצר כדי להצדיק את החיבה האישית של הבמאי לרומנים עם צעירות
המתקפה המכוערת שסבבה את הפקתו והשקתו של האתחול מחדש לסרט הקאלט משנות ה-80, רק מדגישה עד כמה מוכשרות הכוכבות שעומדות במרכזו. גם אם לא נצפה בו שוב ושוב כמו במקור, מדובר באחד הסרטים החכמים והמצחיקים של השנה
ההמשכון של הלהיט המפתיע "לזמן את הרוע" נודד עד אנגליה כדי ליצור אימה מהסוג המקפיץ והמצליח ביותר, וגם אם הוא אינו אחיד או מושלם, כבר אפשר לקבוע כי מדובר באחד הזוועתונים הגדולים של 2016
אמנם הוא אינו משתווה ליצירות המופת הגדולות של פיקסאר, אך "מוצאים את דורי", ההמשכון של "מוצאים את נמו", מצליח להצדיק את קיומו, להקסים ולשעשע
עשרים שנה אחרי הקלאסיקה המודרנית "היום השלישי", ההמשכון שלה מגיע לאקרנים, ומספק בידור לא רע בכלל ואפילו תחזית לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית
אחרי "התבגרות", ריצ'רד לינקלייטר חוזר עם "כולם רוצים את זה", אבל אלא אם ממש בוער לכם לדעת איך היה עולם בייסבול הקולג'ים בארצות הברית של תחילת האייטיז, מדובר בסרט קטן ודי חסר משמעות
ההמשכון של "אליס בארץ הפלאות" שוב יגרום לסופר לואיס קרול להתהפך בקברו, והפעם גם לפרוץ בבכי, ואת הצופים ישעמם עד מוות. ג'וני דפ איבד את זה - מה עוד חדש?
קומדיית הפשע המצחיקה והכיפית בכיכובם של ראיין גוסלינג וראסל קרואו, מציגה כימיה נהדרת בין שני כוכבים נהדרים, תסריט חכם ושנון, אקשן נהדר וכוכבת צעירה ומפתיעה. דווקא בקיץ עמוס כל כך בסרטי גיבורים, מפתיע לגלות כמה קומדיית שוטרים מהוקצעת יכולה להפוך ללהיט
ג'סיקה צ'סטיין נפלאה כתמיד, סצנות הקרב לא רעות והתלבושות מרהיבות, אבל ככל ש"הצייד: מלחמת החורף" מתקדם, כך מתברר עד כמה הוא מופרך ומיותר
הוא אמנם נשמע כמו עוד קומדיית בורקס שגרתית, אבל "המשפחה הפרסית שלי" הצרפתי-איראני מתגלה דווקא כביוגרפיה משפחתית אישית ומקסימה
אמנם על פניו הוא נראה כעוד פורנו אוכל פולקלוריסטי, אבל הסרט היפני הטרי "אן" מתגלה כהרבה יותר מזה, וגם בלי גודש תבלינים, מצליח למצוא טעם בחיים
סרט האנימציה החדש של דיסני רחוק אמנם מלהיות יצירת מופת, רמת ההומור שלו אפילו מאכזבת לעיתים, אך גם בהתחשב בכך ובמוסר ההשכל האגרסיבי, מדובר בסרט מהנה ומרהיב עין עם מסרים שמרענן לשמוע בתקופה האלימה שבה אנו חיים
סרט הגיבורים החדש של DC כל כך גרוע עד שהוא אפילו לא ניתן להשוואה ליצירות אחרות. כשתסריט מטופש, דיאלוגים מקושקשים ומניעים תמוהים פוגשים במאי כושל ומתקפת טרור של אפקטים וסאונד פומפוזי, אפילו "איש הפלדה" נראה פתאום לגמרי סביר
הרבה פחות מבריק מ"זוטרופוליס", המתחרה הגדול שלו בפורים, אבל עדיף על רוב סרטי האנימציה האחרים - "קונג-פו פנדה 3" ממשיך ליהנות משירותיו של הגיבור הקולנועי הכי חמוד בסביבה
"טרמבו", בו בראיין קרנסטון מגלם את התסריטאי שהוקע מהוליווד בשל אהדתו לקומוניזם, אינו סרט מושלם בלשון המעטה, אבל שווה לצפות בו בגלל הרלוונטיות והאקטואליות שלו
"אנומליסה", סרט אנימציית הסטופ-מושן של צ'רלי קאופמן, הוא מצד אחד ייחודי ויפהפה, ומצד אחר עילאי ומתנשא
"ההונאה" היה יכול להיות תענוג לחובבי מותחנים מיושנים, אבל הוא מטופש, מכוער, שונא נשים וצבוע, ומביך את אנתוני הופקינס ואל פצ'ינו שמתבזים בו בתפקידים קטנים
תצוגת המשחק של ברי לרסון אכן מרשימה, והסרט כולו מותח ומעורר השראה, אבל "חדר" מתייחס באופן קיטשי יתר על המידה לסיפור על האם ובנה שכלואים בחדר קטן כל חייהם
אף שלעתים הוא מתייחס לצופים בהתנשאות ובפטרונות, "מכונת הכסף" עטור הכוכבים מצליח לתאר באופן סוחף, חכם, משעשע ועצוב כיצד התפוצצה בועת הנדל"ן ב-2008
הסרט האמריקאי המדובר "ספוטלייט" מעורר געגועים לימים בהם הקולנוע והתקשורת היו רלוונטיים יותר לחיינו, ומצדיק את מעמדו כאחד המועמדים החזקים לאוסקר ואת ההשוואות ל"כל אנשי הנשיא"