וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 11 חיקה מתמודד ב"היורש" והתמוטט

26.11.2006 / 16:22

הילד עצר נשימתו לזמן ארוך כפי שנעשה אתמול בתוכנית. דודו של הילד: יש להגביל את גיל הצפיה. ההפקה: מזהירים לא לנסות בבית

תלמיד כיתה ה' בחיפה פונה בצהריים לבית-החולים, לאחר שעצר במכוון את נשימתו לפרק זמן ממושך והתמוטט.

בגלי צה"ל דווח, כי הילד בן ה-11 ניסה לחקות את אחד המתמודדים בתכנית הטלוויזיה "היורש" של אורי גלר. הוא סובל מחבלות בראש ובסנטר ומצבו מוגדר קל. דודו של הילד איציק אל-עזרא ביקש להגביל את גיל הצפייה בתכנית. "מבחינתי הקטע ששודר בתכנית שבו נצפה בן אדם עוצר את הדופק שלו, זו פריצה לכל מיני שטויות של ילדים" אמר אל-עזרא והוסיף, כי "מה שקרה היום יכל להיגמר באסון, לא נתנו אזהרה שילדים לא יצפו בתכנית".

ממערכת התכנית נמסר בתגובה: "את הדברים מבצעים באנשים בעלי יכולות מיוחדות, ועל כן אנו חוזרים ומבקשים לא לנסות לשחזר את המעשים בבית".

כתבת וואלה! חדשות יעל קישיק:

בעקבות הארוע העבירו יו"ר ועדת החינוך של הכנסת מיכאל מלכיאור (עבודה-מימד) ויו"ר סיעת ש"ס ח"כ יעקב מרגי מכתבים דחוף ליו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דבוש.

ח"כ מלכיאור, ביקש מדבוש כי הרשות תפקח על תכני תוכניות העוסקות בעל-חושי ובקסמים. לדבריו, התוכניות מציגות תכנים אשר המעודדים חיקוי של בני נוער, כמו האירוע היום. מלכיאור הודיע לדבוש כי יכנס דיון דחוף בנושא בוועדת החינוך.

ח"כ מרגי כתב לדבוש, כי "מדובר בסכנת נפשות. הרייטינג עוד יגבה קורבנות אדם, היה זה רק שאלה של זמן עד שיהיה מי שיבקש לבצע פעלולים כמו בתכנית" אמר ח"כ מרגי והוסיף, כי "התכנית משודרת לפני השעה 22:00 בזמן צפיית ילדים ונוער, מן הראוי לקיים דיון האם ככל יש מקום לתכנית שכזו, ולחלופין, האם ראוי לשנות את שעת שידורה או להוסיף כתוביות מזהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully