וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו לרקוד

וואלה! ברנז'ה

18.12.2006 / 13:29

עד הקיץ יגמרו לנו הרעיונות לכותרות עם השורש ר.ק.ד. וזו רק יריית הפתיחה של העונה של "רוקדים עם כוכבים". אנה ארונוב? בפנים

הושלם ליהוק העונה השלישית של "רוקדים עם כוכבים" שתעלה ב"רשת" החל מינואר הקרוב: אלון אבוטבול, דניאלה פיק, מיכאל הנגבי, אילנית לוי, בוני גינזבורג, מיכל זוארץ, רודריגו גונזלס, דנה דבורין, יונתן כהן ומיקי קם יקרעו את הרחבה.

שוער נבחרת ישראל ושדרן הטלוויזיה בוני גינזבורג, ירקוד עם מאשה טרויאנסקי, שזכתה בתחרות בעונה החולפת. דניאלה פיק, תרקוד עם בוריס זלצמן, (בן זוגה המקצועי של מאשה), שהיה בן זוגה לריקודים של שירז טל בעונה הראשונה.

אל שני השופטים הוותיקים, אלי מזרחי, רקדן ושופט בתחרויות בינלאומיות ואל קלוד דדיה – רקדן וכריאוגרף יצטרפו העונה שני שופטים חדשים: סאלי אן פרידלנד, רקדנית וכוריאוגרפית שהתחילה לרקוד בגיל 3, עלתה לארץ מדרום אפריקה ורקדה בלהקות "בת שבע" ו"בת דור". משנת -2003 היא משמשת כמנהל האמנותית של להקת המחול: dance drama company אשר הופיעה ברחבי העולם בהצלחה גדולה . השופט השני הוא יוסי יונגמן רקדן-כוריאוגרף-מורה, זוכה פרס שר המדע, התרבות והספורט ליוצרים בתחום המחול שרקד בלהקת המחול "בת שבע" ובלט בתפקידים מיוחדים אשר נוצרו עבורו על ידי אוהד נהרין, ביצירות "אנאפאזה", "מבול" ועוד. בעשור האחרון הוא יוצר כוריאוגרפיות באופן עצמאי ומנהל את "להקת מחול יוסי יונגמן" וכן מלמד סדנאות ללהקות והרכבים ברחבי העולם.

הרקדנים הוצגו היום במסיבת עיתונאים שהתקיימה במכון DNA בהרצליה. והדובדבן שבקצפת: אנה ארונוב לא תשתתף העונה בתחרות. אנה ובן זוגה דני יוחטמן יציגו מדי שבוע ריקוד ראווה, אשר בעזרתו יכירו הצופים את הריקודים הצפויים בשבוע העוקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully