וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייטס חוזה מהפכה בטלויזיה

28.1.2007 / 16:11

יו"ר מיקרוסופט אמר בדאבוס שרשת האינטרנט תחולל מהפכה בטלוויזיה תוך חמש שנים

האינטרנט עומדת לחולל מהפכה בטלוויזיה תוך חמש שנים, כתוצאה מהפריצה הגדולה של תוכן וידאו מקוון והחיבור בין מחשבים לטלוויזיות, כך אמר יו"ר מיקרוסופט ביל גייטס היום בדאבוס.

"אני המום מכך שאנשים לא רואים את זה שתוך חמש שנים אנשים יצחקו על מה שיש לנו כיום בטלוויזיה", אמר למנהיגים עסקיים ופוליטיקאים בפורום העסקים העולמי.

עליית האינטרנט בפס רחב והפופולריות של אתרי וידאו כמו יוטיוב כבר גרמה לירידה בנתוני הצפייה בטלוויזיה של אנשים צעירים ברחבי העולם.

בשנים הקרובות, לדברי גייטס, יעדיפו יותר ויותר אנשים את הגמישות שמעניק וידאו מקוון וינטשו את הטלוויזיה המסורתית, עם לוח השידורים הקבוע שלה ועם הפרסומות שקוטעות שידורים".

"דברים מסוימים כמו בחירות או האולימפיאדה מדגימים באופן ברור מאד כמה גרועה הטלוויזיה. צריך לחכות שיגיע מי שמדבר על הנושא שמעניין אתכם. ואם אתם מחמיצים את האירוע אתם רוצים לחזור ולצפות", אמר.

"התצוגה של הדברים האלה האינטרנט טובה יותר במידה עצומה".

כרגע, צפייה בקליפים במחשב היא חווינה נפרדת מצפייה בקומדיות או תוכניות דוקומנטריות בטלוויזיה.

אבל ההתלכדות של המכשירים השונים מתקרבת, ואיתה אתגרים חדשים לחברות הטלוויזיה והמפרסמים.

"מכיוון שהטלוויזיה עוברת למנגנון של שידור באמצעות האינטרנט - וכמה מחברות הטלפון הגדולות בונות את התשתית לכך - כל החוויות האלה יתחברו יחדיו", אמר גייטס.

מייסד יוטיוב צ'אד הרלי אמר שההשפעה על עולם הפרסום תהיה עצומה, ושהעתיד מבטיח פרסום מכוונן בהרבה שיותאם לפרופיל האישי של כל צופה.

"בחודשים הקרובים אנחנו עומדים לבצע ניסויים ולראות איך אנשים מגיבים לפרסומות האלה כדי לבנות מודל אפקטיבי שעובד בעבור המפרסמים והמשתמשים כאחד", אמר הרלי.

המפרסמים כבר אצים להתאים את האסטרטגיות שלהם לעוצמה הגוברת של הרשת, ונראה שעוד ועוד כסף פרסומי יעקור מהטלוויזיה לאתרי אינטרנט בעתיד.

הדברים שנאמרו בכנס בדאבוס משתלבים היטב החידושים שהוצגו בתערוכת CES השנה ויוצרים תמונת מצב מעניינת לעתיד הטלוויזיה והרשת. תוכלו לקרוא מידע נוסף על כך בסיקור המיוחד שלנו של התערוכה.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל גייטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully