וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנאז'-א-טרואה באורנה ואלה

שיר מאיר

29.3.2007 / 18:49

שיר מאיר ראתה את "הבועה", התרשמה מהתוספות האיכוצ'יות אבל שולחת נזיפה למזדנבי אורנלה (כן גדי טאוב, הכוונה אליך)

הבועה, למרות שמו הקליל, הוא סרט שדן בכמה סוגיות ברומו של עולם כמו יחסי ערבים-ישראלים, יחסי גייז בקהילה וגם ביחד – יחסי גייז- ערבים- גייז ישראלים. כסטרייטית מן המניין, טיב וסוג מערכות היחסים הנרקמות בין הגייז הרווקים באשר הם מאד מעניינים אותי, אבל משהו באופן שבו הוצג הקשר הערבי-ישראלי בסרט שכולו צבוע ב"פיל" סיקסטיז חופשי ומאושר – ממש עשה לי את זה.

נכון, כותבי התסריט לא ממש הלכו עד הסוף בהערמת הקשיים האפשריים בקשר מסוג זה, מה גם שבתחילה נראתה לי מאוד תמוהה כניסתו החופשית ונטולת הסיבוכים של אשרף (יוסוף, ג'ו סוויד) לחייהם של שלישית השותפים, כמו גם עוד כמה סיבוכים תסריטאים שהוגלצ'ו ככה בקטנה. אבל התאהבתי בשלישיה הסקסית - לולו (דניאלה וירצר שאין מילים לתאר את יופיה ופשטות המשחק שלה), נועם (אוהד קנולר שאם לא היה נשוי כבר מזמן הייתי מנסה את מזלי איתו) ואלון פרידמן המתוק עד כאב שמוכר לנו כגיי החביב מ"אמא'לה" שכאן מפליא לשחק את יהלי, המלצר הנכון בזמן ובמקום הנכונים (הקפה השינקינאי הידוע "אורנה ואלה").

שלישיית הקסם הנ"ל חיה את חייה הקטנים והמתוקים בבועה התל-אביבית השנקינאית. בין העבודות הזמניות, הזיונים והבילויים הקטנים, הם מצליחים לבנות לעצמם חיים של חבורה אנושית, טובה וחברית. הביחד השותפי של המשולש קלסטרופובי משהו: לא רק שהם חולקים את אותה הדירה, כולם עובדים (כל אחד בעבודה אחרת כמובן) ברדיוס של 20 מ' האחד מהשני ברחוב שינקין המיתולוגי שהפך לזירה פוליטית בסופו של דבר. האם הרחוב הוא הוא הבועה או החיים האמיתיים למרות הכל?

יוצרי הסרט מסבכים את העניינים עם היכנסו של אשרף והקונפליקט "הקטן" נכנס למשוואה (האם לרצות את משפחתו המכובדת משכם ולהינשא לבת דודתו של בעלה לעתיד של אחותו). הבועה מתגלה כפחות בועתית כשהקבוצה משתתפת בפעילויות פוליטיות (במורד הרחוב, כן?) כמו הכנת כרזות שקוראות לציבור לבוא לרייב נגד הכיבוש, ובמיוחד כאשר עם נסיעתם של לולו ונועם לשטחים לבקר את אשרף במסווה של עיתונאים, צעד שרק יסבך את אשרף מאוחר יותר. אח, התמימות ורוח הנעורים.

גיא פינס באורנלה

למרות הסוף המעט מאכזב, המשכתי להינות מהסרט בזכות התוספות גם לאחר שהסתיים:
יוצרי הסרט ומפיקי הדיוידי לא חסכו והוסיפו גם:
סצנות שהוצאו בעריכה (יש כמה סצינות שבאמת טוב שהוצאו בעריכה),
סרט באורך מלא כמעט שנעשה על מאחורי הקלעים של הצילומים בהפקתו של מי אם לא – גיא פינס (אין על הברנז'ה והפרגון ליוצרים מסוימים וגיא פינס יודע בדיוק למי לפרגן כנראה), מה גם שבאותו קטע של אחורי הקלעים, נראים כל מזדנבי צמד יוצרי הסרט הזוג אוחובסקי -פוקס שחייבים, פשוט חייבים, להיות בסרט ולא מוכנים לוותר על מקומם באורנה ואלה גם אם מצלמים שם במקרה סרט באורך מלא (גדי טאוב, הכוונה אליך, זה לא היה לעניין בכלל),
אלבום תמונות מרגש ומשעשע, שיר הנושא בביצועו של עברי לידר,
tv ספוטים שהוקרנו ללא סוף לפני עליית הסרט לאקרנים,
והבקרוב המפתה של הסרט.

כולם יחד וכל אחד לחוד, חוברים לדיוידי בהחלט מפתה לצפייה, מעניין, סקסי (יש ציצים וישבנים מוצקים), עכשווי לכל המינים. בנוסף לסצינות הסקס המרתקות שהוצגו בסרט, אני חייבת לציין לטובה ובצחוק מתגלגל את משפט המחץ שנתנה לולו בשרון המניאק, זה שהמתין 3 שבועות לפני הסקס הראשון ונעלם לאחריו, אח, לו הייתי לולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully