וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנג'אייה הזייפן עף מ"אמריקן איידול"

19.4.2007 / 11:20

הזמר שהתפרסם בגלל זיופיו הצורמים ותסרוקותיו המוזרות, הודח אתמול מכוכב נולד האמריקאי. "אני בסדר" אמר חנוק מדמעות

צופי "אמריקן איידול" שלחו סוף-סוף את סנג'אייה מאלאקר הביתה. כשנודעו תוצאות ההצבעה, הוא בקושי הצליח לעצור את הדמעות ואמר למצלמות "אני בסדר" והוסיף "זאת הייתה חוויה מדהימה עבורי".

מנחה התוכנית, רייאן סיקרסט, סיכם את הטירוף סביב סנג'אייה בעונה, ואמר לו: "אני יכול להבטיח לך- לא נשכח אותך בקרוב". הוא גם דיווח שיותר מ-38 מיליון איש הצביעו, שיא חדש לשלב זה בתוכנית. לעומתו, השופטים נשמו לרווחה. השופט הקשוח סיימון קאוול, שאיים בעבר להתפטר באם סנג'אייה יזכה בגמר הגדול, תיאר את הופעתו בלילה הקודם כ"נוראה לחלוטין".

אבל היו כמה שדווקא היו בעד סנג'אייה, ולאו דווקא בגלל הסיבות הנכונות- שדרן הרדיו הווארד סטרן למשל, חיבב את הבינוניות של סנג'אייה, וקרא למאזיניו להצביע לו בהמוניהם כדי להרוס את התכנית הפופולרית. והיתה גם גוון סטאפני שהתפלאה מהביטחון העצמי שלו.

סנג'אייה ייזכר לעד כמועמד שהגיע הכי רחוק בתכנית, למרות שלכולם היה ברור מזמן כי הוא שר גרוע. אחרי שגרר שביתות רעב מצד צופים שטענו שהיה צריך להעיף אותו מזמן, ומהצד השני זכה בעדר מעריצים אדוקים שהצביעו עבורו- זהו סוף המסלול של סנג'אייה. אנחנו היינו ממליצים לו לחשוב על הסבה מקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully