וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל פיצ'ר

ליאור ליברובסקי

31.5.2007 / 13:09

2 תכניות חדשות עולות בערוץ מוסיקה 24. הנה תעודות זהות להיכרות קלה, בפורמט שיהפוך להרגל בוואלה! (אם תתחננו)

המגזין

כללי: כל מה שקורה במוזיקה, מבפנים ומבחוץ. במגזין החדש צפויות כתבות, פינות וחדשות מהארץ ומהעולם. ישודר בכל יום חמישי ב-21:00.

תוכן: את המתרחש בארץ יסקר צוות כתבים נרחב שיכלול את שירה קצנלנבוגן (my music magazine), הראפרית שורטי, נגה שחר (פיק אפ) וצמד הראפרים – כהן @מושון (מיכאל כהן ומיכאל מושונוב) שייצאו לסקר איטמים בסגנון הייחודי להם, ווייט טראש היפ הופ סטייל. מהגולה ידווחו רומי אבולעפיה, שתכסה את הנעשה באירופה מלונדון, ובניו יורק תהיה עדי עזרוני.

כמו כן יהיו שתי פינות קבועות: אמן מתחלף שימליץ על אלבום ב-24 שניות ופינת ההיסטוריה - 60 שניות על רגע חשוב ומכונן היסטוריה של המוזיקה השבוע. בקצה של כל תוכנית, פינתו של קוואמי דה לה פוקס, "הקצה", שתחשוף בכל שבוע משהו מעניין שקורה בעולם המוזיקה האלטרנטיבית, גרסה טלוויזיונית לתוכנית הרדיו הפופולרית שלו בגלגל"צ.

אופי: על פי אנשי הערוץ, מגזין בניחוח "בינלאומי, מושקע כמו בחו"ל". שילוב של מיינסטרים, אלטרנטיבי ושרה'לה שרון, או "שאפות איכותיות יחד עם טעוני קיפוח כשורטי".

מגישים: רן לוי ולצדו דפנה לוסטיג.

צוות: עורכת הדר טורוביץ, עורך המשנה הוא המנחה רן לוי. יפיקו איתי שניר ולירון תמיר.

מלכוד 24

כללי: מגזין בידור, כשבערוץ מדגישים כי מדובר בכל הסוגים, לא רק מוזיקה. תנסה להאיר מזווית שונה את אירועי הבידור בישראל. הכתבות והקטעים השונים ישודרו לאורך השבוע. המגזין המלא ישודר בכל יום חמישי ב-21:45.

תוכן: כל תכנית תחל במונולוג פתיחה שיציג עמדה בנושא מסויים בצורה הומוריסטית. הפינות יתמקדו בכתבי השטח וכתב תרבות קבוע באולפן, עידן גיל "גילרמן" ( האלופה), שיחווה דעתו על נושא בוער. בתכנית הראשונה יתקוף את הסלבס המתדנבים למיניהם, משומרי כדור הארץ ועד תומכים בפליטי סודן. תהיה גם אורחת, (הראשונה: האושייה והסטרפלסי אנה ארונוב). לבסוף יישבו כל ארבעת המגישים לסיכום באולפן.

מגיש: כיאה לתכנית עם טאץ' גיא-פינסי, את המונולוג יעביר איש "ערב טוב" אסי עזר. אחריו יעברו הזרקורים לציקי לאבין (התכנית עם הבובות, Y בלילה), שיסקר אירוע תרבותי מהשטח, כרגיל באופן מופרע ומצחיק. עוד כתבת היא רז שפירא, דוגמנית פלפל לשעבר. גילרמן המאיים מתכוון להיות השטרסלר של הבידור, עם פינה סטייל דעת יחיד.

אופי: על פי אנשי התכנית - "נוקב, משעשע ומופרע". עזר מגדיר זאת כ"ליאור שליין פוגש את הרצועה". כל אחד מאנשי התכניות אמור להוות למעשה דמות. ציקי המופרע, רז הכוסית שבאה מהכפר ועוד.

צוות: עורכים - רונן ניופלד ודודי כהן. מפיקים: איתי שניר ולירון תמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully