וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אוז נגד הביטלס

16.7.2007 / 14:21

לפני שנים, סירב סולנה המזוקן של טיפקס לתלות בביתו פוסטר של החיפושיות כי "זה לא תואם את מעמדי הציבורי". השבוע לבש חולצה ועליה הדפס של ג'ון לנון. האמנם סולחה?

האגדה מספרת, כלומר חבר ילדות של קובי אוז, כי לפני הרבה שנים, כשרק התחיל להתפרסם, סולן טיפקס היה כל כך אנטי כלפי 'הביטלס', עד שסירב לתלות פוסטר שלהם אפילו בבית-השימוש ("זה לא תואם למעמד הציבורי שלי", אמר אז, על פי המקור). יתרה מזאת - אותו מקור חושף כי אוז העדיף לתלות אפילו פוסטר של זוהר ארגוב (אפילו של מונה ליזה!), רק לא ביטלס.

מה רבה הייתה הפתעתנו לראות את אוז יושב באולפן של תכנית הבוקר של ערוץ 10, מחויך כהרגלו וחנוט בחולצה עליה מודפסות פניו של ג'ון לנון.

"יש משהו שגוי בזה שכולם אוהבים אותם"

"לבשתי חולצה של ג'ון לנון ועליו סמל של אין כניסה", תיקן אוז את אבחנתנו. "אני לא מאמין בהם, יש משהו שגוי בזה שכולם אוהבים אותם. אבל אם כולם אוהבים אותם, כנראה שיש סיבה. מישהו צריך להיות נגד הזרם. אני מכבד אותם, אי אפשר לקחת מהם את מה שהם, אבל מי יגיד לי מה לתלות בבית שלי?".

"יש משהו נורא נאיבי שהיה מסומן על ידי ג'ון לנון ובאופן מסוים לעגולי המשקפיים למיניהם. הם סוג של פרה קדושה. כל החברים שלי אוהבים והם מזדעזעים שאני אומר שאני לא אוהב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully