וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר מבוטל

17.8.2007 / 17:38

מדוע בוטלה הופעתו של הזמר, שעשה שירות חלקי והופיע בעבר מול חיילים? דובר צה"ל: חיילים יראו רק הופעות של אמנים ששירתו בצבא

שלושה ימים לפני מופע ההצדעה ללוחמי ישראל עם ציון 65 שנה לאגודה למען החייל, בוטלה על ידי צה"ל הופעתו של עברי לידר, שהיה אמור להיות אחד משלושת האמנים - בנוסף ללהקת סינרגיה והזמר אייל גולן - שייטלו חלק במופע האמנותי.

"הופתענו לקבל מהאגודה למען החייל את הודעת הביטול על ההופעה שהוזמנה ע"י האגודה עצמה", מספרת רוני ארדיטי, מנהלתו האישית של לידר. בנוגע להשתלשלות האירועים שהביאו לביטול ההופעה, טוענת ארדיטי, "בכדי להופיע בפני חיילי צה"ל, על עברי היה לשלוח מכתב (הממוען לקצין חינוך ראשי, תא"ל אלי שרמייסטר) בעל נוסח מוכתב ע"י האגודה למען החייל (מצ"ב המכתב)".

בשיחה עם וואלה!, הבהיר שוקי גוטמן, דובר האגודה למען החייל: "האגודה נאלצה לבטל את ההופעה בעקבות העובדה שקצין חינוך ראשי לא אישר את השתתפות הזמר באירוע".

רוני ארדיטי, מנהלתו האישית של לידר, מספרת אודות פעילותו של לידר למען חיילי צה"ל בעבר: "עברי התגייס לצבא ושוחרר ע"י הצבא מסיבות רפואיות כחוק. במהלך 10 שנות הקריירה שלו הוא הופיע עשרות פעמים בבסיסים, במוצבים, בבתי חולים ובמיוחד במלחמת לבנון השנייה עת התנדב ועשה ככל שביכולתו להעלות את מורל הלוחמים, להעניק אהבה, חום ומוסיקה בכל הזדמנות אליה נקרא".

האם ה"בעיטה" שקיבל לידר מצה"ל, תגרום לו להתנהג אחרת? ארדיטי מבהירה חד-משמעית שלא: "עברי ימשיך להופיע ולהתנדב בפני חיילי צה"ל כפי שעשה בעבר וכפי שהוסכם בעבר בינו ובין שלטונות הצבא לשביעות רצון שני הצדדים".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "צה"ל מקפיד לשלוח חיילים רק להופעות בהן מופיעים אמנים ששירתו בצה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully