וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו פבארוטי הלך לעולמו

6.9.2007 / 8:27

זמר הטנור המפורסם מת במהלך הלילה בגיל 71, לאחר שסבל תקופה ממושכת ממחלת הסרטן. הותיר אחריו אישה ו-4 בנות

זמר הטנור האיטלקי [[לוצ'יאנו פבארוטי]], מבכירי זמרי האופרה בעולם, מת במהלך הלילה ממחלת הסרטן, כך מסר מנהלו האישי טרי רובסון. פבארוטי היה בן 71 במותו.

פבארוטי נולד ב-1935 בעיר מודנה בצפון איטליה. משנות ה-60 המוקדמות החל לשיר על במות האופרה, בתחילה באיטליה ומאוחר יותר ברחבי העולם. פבארוטי פרץ את גבולות האופרה בהופעותיו המרובות בטלוויזיה, בסרטים ובהופעות, ובשיתופי הפעולה עם מוזיקאים מז'אנרים מודרניים. המפורסם בהם היה שיתוף הפעולה שלו עם סולן להקת יו-2, בונו. כמו כן שיתף פעולה עם הטנורים הידועים [[חוזה קארראס]] ו[[פלאסידו דומינגו]], עימם הופיע תחת השם שלושת הטנורים.

מאז 2005 בריאותו של פבארוטי לא היתה תקינה: במרץ אותה שנה הוא עבר ניתוח בצוואר על מנת לתקן שתי חוליות, וביוני נאלץ לבטל קונצרט של שלושת הטנורים במקסיקו בגלל דלקת של בית הקול. בתחילת 2006, הוא עבר ניתוח בגב וסבל מזיהום, מה שכפה עליו לבטל קונצרטים בארצות הברית, בקנדה ובבריטניה.

פבארוטי אובחן כחולה סרטן הלבלב ביולי שנה שעברה, ועבר ניתוח חירום כדי להסיר את הגידול, ומאז עבר טיפולים אינטנסיביים. בתחילת החודש שעבר הוא אושפז לאחר שחלה שוב במחלה. פבארוטי הותיר אחריו אישה, ארבע בנות ונכדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully