וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרו הפיינליסטים של "קרן יוהנה"

ענת קם

30.9.2007 / 11:00

מגישי שש ההצעות שהגיעו לשלב הפיצ'ינג יזכו במענקים מהקרן. הפרס הראשון עומד על סך 40,000 שקלים ומימון נסיעה לפגישה עם אנשי תעשייה בכירים מהעולם

נבחרו שש ההצעות שהגיעו לשלב הפיצ'ינג של קרן יוהנה בפסטיבל הטלוויזיה בראש פינה, שיתקיים בסוף אוקטובר. השנה, שנת הפעילות השנייה של הקרן, הוגש מספר כפול של הצעות. כל אחד מהמועמדים הסופיים יזכה בפרסים בגובה שונה, כשהפרס הראשון יעמוד על סך של 40,000 שקל ומימון נסיעה לחו"ל לפגישה עם אנשי תעשייה בכירים מהעולם.

הפיינליסטים במסלול פיתוח סדרת דרמה הם כנרת חי גילאור ורוני חכים עם "אליבי", אביב סנדרוביץ עם "שירות מבחן", ונטעלי בראון עם "סדר נשים".

במסלול הפתוח הפיינליסטים הם ערן בר גיל וניר ברגמן עם "ברזל בחזקת ברזל" (על פי ספרו בר-גיל אשר יראה אור בשנה הבאה) וטל חיים יופה עם "התעלומה במכולה הירוקה" ונסים לוי ודוד מנדיל עם "הארבעה" (יצירתו האחרונה של הבמאי תסריטאי שרון עמרני ז"ל). עמרני, שטבע בספטמבר 2001, יצר את "פרויקט הארבעה", שאמור היה להביא ארבע דרמות שונות הקשורות בחייו של האדם היהודי - ברית מילה, בר מצווה, חתונה ולוויה, והיה מיועד לשידור בערוץ 3. 6 שנים לאחר מותו, הרימו את הכפפה אלמנתו גילי גאון, הבמאי ניר ברגמן ורון גולדמן, שהביאו את סיפורו של שרון מנקודת מבטם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully