וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל פוליאקוב: כל חיי פחדתי מהרגע הזה

שרון נובק

31.10.2007 / 14:08

מאות חברים ואוהדים הגיעו לחלוק כבוד אחרון לגשש האהוב. נשיא המדינה: תרומתו של פולי לתרבות הישראלית לא תישכח

שרון בוקוב

"תרומה שלא תישכח"

"אבא אהוב, תודה על הכבוד והמזל העצום שהיה לי לגדול בזרועותיך. אני לא מאמינה שזה הקבר שאני עומדת עליו. היתה לי הזכות להיות הבת שלך, כל חיי פחדתי מהרגע הזה והנה הוא נוחת עלי הרבה יותר מוקדם ממה שחשבתי" - כך ספדה היום יעל פוליאקוב לאביה,ישראל (פולי) פוליאקוב שהלך אתמול לעולמו בגיל 66. בקול חנוק, הוסיפה יעל: "אני בטוחה שאלוהים מקבל אותך בחיבוק חם כי אתה צדיק. אתה תמיד תהיה איתי בכל מקום, בכל זמן".

נשיא המדינה שמעון פרס נאם בטקס האשכבה של פוליאקוב, שנערך בתיאטרון הקאמרי בתל אביב, ואמר: "חבורת הגשש החיוור העניקה לנו את התחושה שהם שלנו, ואנחנו שלהם. תרומתו של פולי וחבריו למדינת ישראל על דורותיה, אין משלה בעולם ואין מקום להלל אותה כראוי. הגששים צבעו את חיינו בצבע הוורוד של הומור עצמי. לא באתי פולי, רק לספוד לך, באתי כנשיא שנשלח על ידי עמו להודות לך ולחבריך על תרומה שתרמת לעם, תרומה שלא תישכח".

בסיום דבריו של פרס, עלו לבמה גברי בנאי ושייקה לוי, חבריו של פולי לשלישיית הגשש החיוור, ושרו את שירם "פנס בודד", כאשר מיקרופון אחד עמד בודד על הבמה לזכרו של פולי. "אני מסתכל על הקהל ואומר: יגאל שילון הגזים הפעם", אמר שייקה בפתיחת השיר.

הבוקר, זמן קצר לאחר פתיחת הדלתות בתיאטרון הקאמרי, התמלא האולם בו נערך טקס האשכבה מקיר לקיר. מאות בני אדם, ביניהם שר התרבות ראלב מג'אדלה, יושבת ראש הכנסת דליה איציק, זמרים, שחקנים, בדרנים ושותפים לדרך חלפו על פני הארון וניחמו את בני המשפחה. גם אוהדים ואוהבים רבים, שלא נמנו על מכריו של פוליאקוב, התאספו במקום בבקשה לחלוק לו כבוד אחרון.

צילום וידאו: אמיר לב
עריכת וידאו: בת גולן

לחצו על הקישור למטה לתמונות מטקס האשכבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully