וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרני זיו יצאה לקניות

ענת קם

6.11.2007 / 4:45

מאלדר חוזר, לוסי לו בסדרה של יוצר "סקס והעיר הגדולה", שתי סדרות של יוצר ה-OC וקצת גאווה ישראלית. הרכש של HOT ל-2008

HOT מציגה הבוקר את סדרות הרכש ל-2008 שיעלו לשידור בשנה הקרובה בערוצי הכבלים השונים. בקרוב יקבעו מועדי השידור והשיבוץ בערוצים השונים. ויש להם כמה הפתעות בשבילכם:

Tell Me You Love Me דרמת יחסים של HBO, המאפשרת לצופים הצצה לחייהם של 3 זוגות המגיעים למשבר בזוגיות ובאינטימיות, דרך טיפול שהם עוברים אצל פסיכולוגית, כולל הרבה סצנות עירום ריאליסטיות, דמיינו את נילי ובני בערום.

Flight of the Conchords גם היא של HBO, עוקבת אחר ניסיונם של ברט וג'מיין, שני זמרים מניו זילנד, להפוך את להקתם, להצלחה בניו-יורק. הסדרה מבוססת על סיפור של צמד קומיקאים ניו-זילנדי ששר שירי פארודיה, אך מציגה תסריט בדיוני פרוע ושנון על חייהם של השניים, המשחקים את עצמם בסדרה.

Cashmere Mafia של יוצר "סקס והעיר הגדולה" דארן סטאר בהפקת רשת ABC. דרמה קומית העוקבת אחר ארבע חברות דעתניות ושאפתניות. נשמע מוכר? בכיכובה של לוסי לו ("המלאכיות של צ'רלי", "אלי מקביל").

Californication המדוברת בכיכובו של דיוויד דוקובני ומשודרת ב- Showtime: בעקבות סרט מצליח המבוסס על ספרו, סובל האנק מודי (דוכובני) ממחסום כתיבה והיעדר מוזה, שמוצאים את פתרונם בחיים פרועים הכוללים סקס מזדמן, אלכוהול וסמים.

Chuck ו- Gossip Girl, שתיהן של יוצר ה-OC ג'וש שוורץ. בראשונה תוכלו לפגוש את חנון המחשבים היהודי שהופך בן לילה לאויב הגדול של מתנקשים וטרוריסטים. בשניה תלמדו הכל אודות חייהם של הילדים העשירים והמפונקים באפר איסט סייד בניו יורק. סת' כהן נגד ברנדון וברנדה. ניב הדס כבר צפה בשתי הסדרות האלה ואת מה שיש לו להגיד אתם מוזמנים לקרוא בלינק שמצורף למטה.

גאווה לאומית

עוד על המסך החם: Damages בכיכובה של גלן קלוז "Bionic Woman' למי שמתגעגע לשנות ה-70,Mad Men של מת'יו וויינר, ו-Cane בכיכובו של ג'יימי סמיתס, מי שהיה מאט סנטוס, הנשיא ההיספאני הראשון ב"הבית הלבן" או עורך הדין סיפואנטס מ"פרקליטי LA", למי שנרדם בשנות השמונים. קצת גאווה ישראלית: ב-Cane משחקת גם אלונה טל, הישראלית שעשתה את זה, ולא בתפקיד מחבלת וגם Kid Nation, הגירסה האמריקאית לבעל זבוב

ב-HOT מציינים גם את הקאמבק של שתיים שהלכו לרעות בשדות ערוץ 10: אופרה ווינפרי וזוכת האמי לשנת 2007: "בטי".

קרני זיו, סמנכ"לית התוכן של HOT, מוסיפה: "במקביל לעלייתן בארצות הברית, עולות על מסכי HOT סדרות שכבר הספיקו לעורר סביבן עניין רב ולמשוך קהל צופים גדול. צופי HOT יזכו לצפות השנה בסדרות הרכש הטובות ביותר שהפכו לשיחת היום בארה"ב, כפי שעשו "אבודים" ו- "24". בחרנו את הטובות ביותר מבין הסדרות של רשתות הכבלים והברודקאסט, והבאנו לצופים אוסף יוצא דופן היוצר טלוויזיה במיטבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully