וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: לד זפלין מתאחדים

10.12.2007 / 9:08

27 שנים לאחר שהתפרקו ו-20 שנה לאחר ההופעה האחרונה, יעלו חברי הלהקה על במות לונדון. בלי ג'ון בונהאם, אבל עם הבן שלו

אם אתם קוראים את זה ואתם לא בלונדון הערב – אתם יכולים להתחיל לקנא. אחרי חודשים של ציפיה, מתאחדת לה בבירת הממלכה המאוחדת להקת לד זפלין. על אף ההרכב החסר, הלהקה שמכרה יותר מ-300 מיליון עותקים של אלבומיה במהלך השנים צפויה להחזיר אלפי מעריצים אחורה בזמן. במקומו של ג'ון בונהאם, מתופף הלהקה שהלך לעולמו ב-1980 ובעקבות מותו התפרקה הלהקה, צפוי לנגן בנו, ג'ייסון. מלבד מספר הופעות של הגיטריסט ג'ימי פייג' ושל הסולן רוברט פלאנט בשנות ה-90', חברי הלהקה, ביחד ולחוד התרחקו מאור הזרקורים.

ההיכל שבו צפויה להתקיים הערב ההופעה מכיל עד 20 אלף בני אדם, ומחיר כרטיס בודד עומד על כ-250 דולר. מעל 11 מיליון בני אדם נרשמו למכירת הכרטיסים. לד זפלין ידועים בסטנדרט הגבוה שהם מציבים בהופעותיהם – עד כדי כך שבשנת 1985 סרבו להכניס את קטעי ההופעה שלהם ב-Live Aid ל-DVD מכיוון שהופעתם לא עמדה ברף אותו הציבו.

ההופעה הערב תיערך 27 שנים לאחר שהלהקה התפרקה ו-20 שנה מאז הופעתם המשותפת האחרונה. המופע נדחה פעם אחת, לאחר שפייג' שבר את אצבעו. על אף הגיל הממוצע שעומד על 61, לד זפלין אינה הלהקה הזקנה ביותר בשוק – הרולינג סטונס מחזיקים גיל ממוצע של 63.25, ובוב דילן, שמופיע כמאה פעמים בשנה יחגוג בשנה הבאה את יום הולדתו ה-68.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully