וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מנצח גם בגראמי

11.2.2008 / 16:20

ברק אובמה מביס את הזוג קלינטון. בשבת הוביל על הילרי בפריימריז המפלגה הדמוקרטית, ואמש זכה בפרס, עליו התמודד גם ביל

יום אחרי הניצחון הסוחף שרשם לזכותו ברק אובמה ביום שבת בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית בארבע מדינות נוספות בארצות הברית, הביס אתמול (ראשון) אובמה, פעם נוספת, את משפחת קלינטון.

בטקס פרסי ה"גראמי" של תעשיית המוזיקה האמריקאית, זכה אובמה בקטגוריית "המילה המדוברת" (פרס המוענק לספרים מוקלטים) על ספר הקלטת שלו "The Audacity of Hope: Thoughts on Reclaiming the American Dream". בכך הקדים אובמה את ביל קלינטון, שהיה מועמד באותה קטגורייה.

זהו פרס הגראמי השני שגורף אובמה. ב-2006 הוא זכה באותה קטגוריה על "Dreams From My Father" – ספר קלטת המבוסס על האוטוביוגרפיה שראתה אור ב-1995.

הסנטור מאילינוי, הנמצא בעיצומו של מרוץ צמוד עם הסנטורית הילרי קלינטון, אשתו של ביל , על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, לא נכח בטקס בלוס אנג'לס. זאת מאחר והיה עליו להופיע בעצרת בחירות בווירג'יניה מאוחר יותר באותו יום.

ביל קלינטון היה מועמד השנה על ספר הקלטת "Giving: How Each of Us Can Change the World". זו הפעם השלישית שקלינטון מועמד לפרס זה בגראמי. ג'ימי קרטר, נשיא דמוקרטי לשעבר נוסף, היה מועמד אף הוא השנה על "Sunday Morning in Plains: Bringing Peace to a Changing World" - אסופת שיעורי תנ"ך על קלטת. קרטר זכה בפרס הגראמי בקטגוריה זו בשנה שעברה. השחקן אלן אלדה והמשוררת מיה אנג'לו היו אף הם מועמדים השנה באותה קטגוריה.

הילרי קלינטון עצמה זכתה בקטגוריית "המילה המדוברת" ב-1997, כשהיתה עדיין האישה הראשונה, על ספרה “"It Takes a Village . אף פוליטיקאי רפובליקני לא זכה בקטגוריה זו במסגרת טקס פרסי הגראמי מאז שאוורט דירקסון, חבר קונגרס וסנטור מאילינוי, זכה בו ב-1968.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully