וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארי פוטר" על ספת הפסיכולוג

טלי גולדשטין

23.3.2008 / 12:48

ג'יי. קיי. רולינג, מחברת ספרי "הארי פוטר", שקלה לאחר הפרידה מבעלה הראשון להתאבד. לשמחת המעריצים, היא פנתה לטיפול פסיכולוגי

ג'יי. קיי. רולינג, מחברת סדרת הספרים הפופלרית "הארי פוטר" חשפה היום (ראשון) כי שקלה להתאבד. לפי דיווח ה"טיימס" הלונדוני, הסופרת סבלה מדיכאון וטופלה אצל פסיכולוג לאחר ששקלה להתאבד בעקבות הפרידה מבעלה הראשון יורג ארנטס, העיתונאי הפורטוגזי.

רולינג היא כיום אחת הנשים העשירות בעולם והונה מוערך בלמעלה ממיליארד דולר. אך בזמנו חיו רולינג ובתה התינוקת ג'סיקה בדירה קטנה בעיר אדינבורו. את שכר הדירה הצליחה לשלם הסופרת רק אחרי שחבר הפקיד בעבורה את דמי הפיקדון בסך 1,200 דולר. בדירה זו החלה רולינג לכתוב את הספר הראשון בסדרה.

רולינג, בת ה-42, דיברה כבר בפומבי על מאבקה בדיכאון, אך זוהי הפעם הראשונה שהודתה כי שקלה התאבדות. הדבר היחיד שעזר לה, לבדריה הוא הטיפול הפסיכולוגי. "הסיבה שפניתי לעזרה היתה בתי. היא גרמה לי להישאר מחוברת למציאות והבנתי שאיני יכולה לגדל אותה במצב כזה", אמרה רולינג.

לדברי רולינג, היא לא רואה שום בעיה לדון בפומבי בבעיות הפסיכולוגיות שלה מאחר וזו הדרך להילחם בסטיגמה המלווה את אלו הסובלים מדיכאון. "מעולם לא התביישתי בכך", אמרה בראיון לכתב העת של אוניברסיטת אדינבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully