וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים, מסיבות וטלפון סלולארי

עדי דברת

28.4.2008 / 12:42

סלקום פותחת בקמפיין מוסיקה-תרבות בעלות של 17 מיליון שקל. הקמפיין יימשך כחודשיים ובמהלכו יתקיימו 30 מופעים

סלקום פותחת בקמפיין מוסיקה-תרבות שיימשך כחודשיים בעלות של כ-17 מיליון שקל. החברה תקיים כ-30 מופעים של אומנים שונים ברחבי הארץ בין התאריכים 20-19 במאי.

ברשימת האומנים: אביב גפן, איה כורם, אריק ברמן, בית הבובות, דנה ברגר וירמי קפלן, הבנות נחמה, הג'ירפות, הדג נחש, הראל סקעת, מוש בן ארי, מירי מסיקה, סינרגיה, קרן פלס, רן דנקר ועילי בוטנר. עלות ההרשמה להופעה היא 20 שקל בלבד.

הקמפיין יכלול הטבות נוספות, בהן הנחות להצגות שונות של התיאטראות הקאמרי, בית לסין, גשר ומדיטק; ספר שני מתנה על יצירות ישראליות בסטימצקי; וכן כרטיס חינם ברשת "גלובוס גרופ" פעם בשבוע לסרטים ישראליים.

את המהלך ילווה קמפיין פרסומי, באמצעות גיתם BBDO, שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט, ברדיו ובקולנוע. עלות הקמפיין, היא כ-15 מיליון שקל מתוך 17 מיליון השקלים שהושקעו במהלך כולו.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום, "סלקום הינה חברה המחוברת לתרבות הישראלית בכלל ולמוסיקה הישראלית בפרט ומעניקה בית ליצירה ולחוויה מוסיקלית. התמיכה שלנו באה דרך הפעילות השיווקית שלנו אבל גם דרך הפעילות בקהילה - דרך מרכזי ווליום המהווים בית לנוער שוחר מוסיקה באזורים בהם ללא הסיוע שלנו כפי הנראה הם לא היו מגיעים לזה. במהלך זה החלטנו להמשיך ולשים דגש על שלושה תחומי תרבות מרכזיים: קולנוע, ספרות ותיאטרון אשר תופסים תאוצה מרשימה בארץ ובעולם ומטרתנו להביא את כל חבילת התרבות ללקוחות בכל רחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully