וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה קסרי שרדה

ליבי גלבר ודנה דרבינסקי-טיקולסקר

17.5.2008 / 23:49

לקהל בבית הבטיחו השפעה, ולמרות זאת דווקא נעמה זכתה בגמר הישרדות. דן מנו סרב לפרגן: "אני את המיליון שלי אעשה לבד"

Channel 10

(צילום ערוץ 10, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

העונה הראשונה של הישרדות, שתרמה לערוץ 10 את הרייטינג לו חיכה מאז הקמתו, הסתיימה היום בגמר מפואר בהיכל נוקיה ביד אליהו. בניגוד לפורמט המקורי של התוכנית האמריקאית, ולמרות ההצהרה שלצופים בבית לא תהיה זכות הצבעה, נכנעו בערוץ 10 לרווחי ה-smsים (מעל 400,000 הצבעות, תנחומינו לשולחים), וכך היתה עשויה להיות להם השפעה על בחירת השורד האחרון - במקרה של שוויון. נעם זכה בקול בזכות ההצבעה הזאת. עוד בשונה מהמקור, בארץ היו למתמודדים המודחים ולקהל בבית אפשרות לצפות בתוכנית לפני ההחלטה הסופית.

בבחירת המושבעים זכתה קסרי בחמישה קולות, מול ארבעה של נעם טור. המתחרה השלישי, דן מנו, לא זכה ולו בקול אחד. בבחירת הצופים, שלא השפיעה לבסוף על התוצאה הסופית, זכה נעם טור ב-68% מהקולות, מול 18% למנו ו-14% לקסרי.

הגמר, כצפוי, היה מועצת שבט ארוכה במיוחד שבה ניתנו למתמודדים המודחים להביע את דעתם ולשאול את הפיינליסטים שאלות נוקבות אחרונות. דן מנו יותר מכולם השתמש במניפולציות רגשיות והבטיח שיתרום חצי מסכום הפרס לנוער בסיכון. נעם טור, כרגיל, רק שמח על היותו "בן אדם". נעמה קסרי, השתמשה בגאווה נשית כדי לשכנע. מסתבר שזה עבד. הטוקבקיסטים מזמן כבר ידעו מיהם שלושת המועמדים בגמר, אבל הבחירה בנעמה הפתיעה גם את הצופים הנאמנים ביותר.

דן מנו הבטיח במסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחר ההכרזה על זכייתה של נעמה כי את המיליון שלו, ויותר מזה, הוא כבר "יעשה לבד". מנו סרב לפרגן לזכייתה של נעמה, ואמר כי היה מעדיף שנעם יזכה בגמר.

אמה של נעמה סיפרה כי ביום שישי, כשהדליקה נרות, ביקשה עזרה מבעלה שנפטר מסרטן לפני שלושה חודשים. לדבריה, היא מאמינה שהיתה לנעמה עזרה מלמעלה. נעמה עצמה הבטיחה שחלק מכספי הזכיה יועברו למתן בסתר לנזקקים.

חלק מהתוכנית הוקלט מראש

במהלך החלק הראשון של תוכנית הגמר נרשמה התמרמרות בקרב רבים מהצופים שהגיעו לצפות בו ביד אליהו. הקהל הבין מהפרסומים כי גמר הסדרה יערך מול עיניהם באולם, אך גילה רק משהחל השידור כי מרבית תוכנית הגמר צולמה מראש, והיא מוקרנת ממסכים.

מרבית הנוכחים היו מוזמנים, אולם הגיעו ליד אליהו גם אנשים רבים ששילמו בעבור כרטיס לגמר, ורבים מהם עזבו. "היינו יכולים לראות את זה בבית בטלוויזיה, רימו אותנו", אמרו לוואלה! חדשות מספר אנשים שעזבו את המקום.

באולם נערך בשידור חי חלק האחרון של גמר הסדרה, בו הצביע "חבר המושבעים" - מתמודדים בסדרה שהודחו ממנה - מי מבין שלושת המתמודדים האחרונים יזכה בתוכנית ובפרס, העומד על מיליון שקלים. מרבית פרק הגמר, בו התעמתו חבר המושבעים עם המתמודדים, צולם מראש והוקרן לקהל.

תקלה נוספת אירעה בפניה אל הצופים בבית: בתחילת התוכנית התבקשו הצופים לשלוח מסרונים עם מספר השורד המועדף עליהם למספר 7272*, שלא היה תקין. רק בהמשך הערב תוקן המספר ל-7272.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully