וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאריס אלקסיו מארחת את יהודה פוליקר

16.6.2008 / 10:16

הזמרת היווניה חאריס אלקסיו מגיעה לשתי הופעות בגן הלאומי בקיסריה שם תארח את יהודה פוליקר, ואמנים אורחים מיוון - אדריאנה באבאלי ו - Babis Stokas

לאחר היעדרות של 14 שנה חוזרת לישראל מלכת הזמר היווני,
הזמרת חאריס אלקסיו . חאריס תגיע לשתי הופעות באמפי הגן הלאומי קיסריה בתאריכים 21 ו-22 בחודש יוני.

זהו ביקורה השלישי בישראל של חאריס שהתחילה את הקריירה שלה בשנות השבעים במועדונים ביוון וביצעה את הפריצה שלה יחד עם הזמרים ג'ורג' דאלארס ויאניס פאריוס.

את שיריה תרגמו לעברית והקליטו מיטב זמרי ישראל: יהודה פוליקר ,ירדנה ארזי, לאה לופטין ,יואב יצחק, מיקי גבריאלוב ,אביבה אבידן ועוד.

בנוסף ליהודה פוליקר יתארחו גם שני אמנים נוספים מיוון: אנדריאנה בבאלי ובאביס סטוקאס,

אדריאנה באבאלי הכירה את המלחין ניקוס פורטוקאלוגלו בקונסרבטוריון של אתונה ומאז הם עובדים יחד. אדריאנה השתתפה בפס קול לסרט "ברזילרו" אותו הוא הלחין. כמו כן באלבומו "DIPSA".
לאחר מכן ניקוס יצר איתה את אלבומה הראשון "והאדמה סובבת".

הזמר השני שמגיע הוא באביס סטוקאס אחד משלושת חברי להקת "הפיקס לאקס" לשעבר. נחשב לזמר הנשמה של הלהקה הנחשבת ללהקה הטובה ביותר ביוון. בשנות ה-90 לאחר 15 שנות הצלחה התפרקה הלהקה במופע ענק שנקרא "טלוס" ("סוף") המופע נערך ב-18 בספטמבר 2004 על גבעת הליקוויטוס עם אומנים אורחים ביניהם חאריס אלקסיו ויורגוס דאלארס. באביס מוכר בזכות קולו המיוחד והמלנכולי, ונחשב לאחד הזמרים המובילים והמצליחים ביוון. הוא משתתף בהרבה מופעים ותוכניות טלוויזיה, ולאחרונה אף נטל חלק במופע הצדעה לכבוד הרמבטיקו שהתקיים באתונה ובסלוניקי עם אומנים אורחים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully