וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת תפניתי

גיל משעלי

10.7.2008 / 19:01

בית המשפט החליט לאפשר לזמר הנתבע להציג עדים, בניגוד לפסיקה קודמת. התובעת הד ארצי: "הבקשה מעכבת ומסרבלת את הדיון"

סאגת סקעת-הד ארצי ממשיכה: בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט הבוקר לאפשר לסקעת ולסוכנו אלון בן שמעון להביא עדים לדיונים במשפט. זאת, בניגוד לפסיקה קודמת מחודש יוני, בה קבע השופט שבהליך מזורז המשפט מתקיים רק מול התובע והנתבע, ללא עדים.

על פי ההחלטה שניתנה היום, סקעת יציג את העדים הבאים בדיון שיערך ב-9 בפברואר: מנכ"ל הד ארצי לשעבר רוני קליינפלד, סמנכ"ל השיווק של הד ארצי בנימין מנשה, ואלון שמעון, סוכנו של סקעת. בדיון שנערך היום הביע השופט עמירם בנימיני את עמדתו בעניין דרישתה של הד ארצי שלא לאפשר לסקעת לזמן עדים: "קשה להבין כיצד רואה התובעת לנהל את ההליך כנגד הנתבעים ולשלול מהם את הזכות להביא להעיד את מי שהיה מנכ"לה בתקופה הרלוונטית לתובענה". השופט אף הורה להד ארצי לשאת בעלויות הוצאות הבקשה בסך 10,000 שקל בתוספת מע"מ.

העליון עדיין דן בערעור

עו"ד צח מליחי ממשרד עורכי הדין תדהר צור המייצג את הד ארצי מסר בתגובה: "מדובר בהחלטה שניתנה בהליך מקדמי ובכל אופן הד ארצי מכבדת את החלטת בית המשפט הנכבד. צר להד ארצי, כי בניגוד להצהרת הראל סקעת בדבר בירור מהיר ויעיל של העובדות, בקשתו מהיום דווקא מעכבת ומסרבלת את הדיון. ולראיה, הדיון הבא בתיק נקבע רק לפברואר 2009. כך או כך, הד ארצי תמשיך לחתור לבירור מהיר ויעיל של תביעתה ולהכרעה צודקת בתביעה שהגישה".

אלון שמעון, מנהלו האישי של סקעת, בתגובה: "החלטת בית המשפט ותגובתה של הד ארצי לכך רק ממחישה את עזות המצח והסילופים בהתנהלות התביעה. הד ארצי רצתה להוביל עם העדים של הראל סקעת את בית המשפט להליך רגיל בו סקעת מוותר על העדים שלו, או פונה להליך רגיל שימתח על פני שנים. כבוד השופט בנימיני לא קיבל את עמדתם וקבע דיון הוכחות עם העדים ביחד בחודש פברואר. בנוסף, בית המשפט העליון דן בעניין צו המניעה. שתקתי במשך שלושה שבועות שהד ארצי העבירה דיווח שבית המשפט דחה את בקשתנו - זה שקר, סילוף נוסף של הד ארצי שטענה כי אני וסקעת פעלנו מאחורי גבם, הוא שקר. הד ארצי בעצמה הוציאה את הקליפ האחרון של הראל בחודש דצמבר לאחד מאתרי האינטרנט והסלולר, רגע לפני צאת האלבום השני. כמו כן, הראל הצהיר בסוף יולי, לאחר הופעת המאה כי הוא עובד על האלבום השני שלו, לאחר כחודש, בקדם אירוויזיון, התארח והצהיר בפני צביקה הדר כי הוא נמצא בעיצומה של העבודה על האלבום השני שלו. בזמן זה הד ארצי ניהלה משא ומתן חדש מולי ולאחר שמשא ומתן זה כשל, תפרו את התביעה הזו ולא העבירו לבית המשפט את כותרתו של המסמך של המו"מ שניהלו מולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully