וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי למה כמה איך?

דרור רפאל

28.8.2008 / 7:35

הפרצופים של יונית לוי, הרמאות של טלוויזיות HD, הסתמיות של הטלוויזיה החינוכית וההערצה לשומן. דרור רפאל מסכן שבוע

מי מחליט איזו הבעה ייתן מגיש החדשות אחרי כל אייטם?

האם זה יהיה פרצוף, עווית קטנה של הפה או סיכום בשתי מילים : "באמת מוזר"? כל אירוע, כל אייטם, כל פרשן, יזכה בסוף לחיווי. מנחם לדעת שתמיד בסוף מחכה לנו תגובה קטנה. האם היינו יכולים להסתדר בלי ה"איך אפשר?" וה"נורא, באמת נורא" אחרי כל דיווח על הילדה רוז? רק אחרי שאני שומע את מיקי אומרת 'אכן, טרגדיה' אני מבין שבאמת מדובר בטרגדיה, כי עד אז היה נדמה שמדובר בדרמה קומית. ואז כשיונית נותנת לנו את הפרצוף של "איך הוא העז, למען השם" זה משלים את התמונה. אכן המקרה הוא מהקשים.

למה לקנות טלוויזיה HD אם אני יכול לראות את חדות התמונה גם דרך הטלוויזיה הרגילה שלי כשיש פרסומת לHD?

דרך הטלוויזיה הרגילה מראים כמה חדה הפלזמה של טושיבה. אבל אם אני מצליח לראות את החדות בטלוויזיה שלי , בשביל מה אני צריך את החדות של טושיבה?

ואם ניופאן ממחישים לי את עושר הצבעים של ה-LCD שלהם דרך מודעת פרינט בעיתון , אז ממילא כל הצבעים האלה נמצאים בעיתון. בשביל מה לקנות ניופאן? הם מנסים להדגים לנו את כל העושר והחדות ומגוון הצבעים שיש רק במכשירים שלהם, דרך המכשירים שממילא יש לנו.

כמה תוכניות ראיתם בשנה האחרונה בטלוויזיה החינוכית?

כל פעם שיש כוונה לסגור אותה קמה צעקה בסדר גודל בינוני שזה נורא אם לא תהייה לנו טלוויזיה חינוכית. החינוכית לא מצאה את עצמה בשנים האחרונות ולא הצליחה לתקוע דגל באף אחד מתחומי השידור, רכש, הפקות מקור, אקטואליה וכו'. היא מיותרת, היא בזבזנית ויש בה אבטלה סמויה. הדבר האחרון החביב שהיה על המסך של החינוכית היה הפרומו ללופ של שישי- שבת. אין בה תוכניות איכות ואין בה אף תוכנית שמטעמי רייטינג ואיכות לא הייתה יכולה להיות משודרת במקום אחר. בפעם האחרונה שאתם מתנגדים לסגור אותה תחשבו האם באמת דחוף לכולנו לממן ערוץ טלוויזיה בלתי נצפה?

איך פתאום קרה שלהיות שמנה זה דבר טוב?

תשלימי עם הגוף שלך. תאכלי פי כמה ממה שהגוף שלך יכול לצרוך. תבזבזי את השנים היפות שלך על סחיבת משמני יתר, תפתחי צמיגים, בטן משתפלת, תצרכי פחמימות ריקות, סוכרים. תעמיסי. תאכלי. בייגלה, גלידה, שומני טראנס, הכל הולך. בארצות הברית שיעור התחלואה משומן כבר עלה על שיעור התחלואה מסיגריות. העיקר שהשמנה תרגיש טוב עם עצמה. אבל למה? למה שלא תרגיש קצת רע עם עצמה? מה עם תחושת האשם על מה שעוללת לעצמך? אנחנו מזיקים לגוף שלנו? אין בעיה. אותה טלוויזיה שפיתחה לרמות מפלצתיות את הטרנד ההירואין-שיק והרזון האנורקטי מספרת לנו עכשיו שהקיצוניות ההפוכה גם טובה. למה אי אפשר להיות באמצע? למה אי אפשר להגיד את האמת? שומן זה מגעיל.

ועכשיו תארו לכם תוכנית על השמנות, בטלוויזיה החינוכית במסך HD ותגובתה של מגישת החדשות, הכנסת שתי השפתיים לתוך הפה, ניפוח קל של הלחיים, העיניים נפערות בשני מילימטר, הגבות מורמות באותה מידה ומנד קל של הראש לצד ימין - "איך אפשר?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully