וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על חיי מקרטני: "אל תופיע בישראל"

עידן דורנר

14.9.2008 / 8:33

מטיף איסלמי קיצוני מזהיר את החיפושית לשעבר: "ההחלטה להופיע בת"א הפכה אותו לאויב המוסלמים. אם חייו יקרים לו, שלא יגיע לשם"

גורמים איסלמיים בבריטניה הודיעו כי החלטתו של חבר הביטלס לשעבר פול מקרטני להופיע בישראל, הפכה אותו לאויב המוסלמים. מספר אתרי אינטרנט בבריטניה, המזוהים עם האיסלם הקיצוני טענו כי מקרטני הוא תאב בצע, הנוסע לישראל רק בשל הכסף הרב שהובטח לו. חלק מהגולשים טענו כי לא ירכשו יותר את המוזיקה שלו.

המטיף האיסלמי עומאר בכרי, שנולד בסוריה וחי בלבנון, לאחר שכניסתו לבריטניה נאסרה, פנה אמש אל מאמיניו ואמר: "במקום לתמוך בעם הפלסטיני ולהזדהות עם סבלו, מקרטני חוגג עם הכובש. מי שזקוק לתמיכה הוא העם הנמצא תחת כיבוש".

בראיון לסאנדיי אקספרס אמר בכרי, כי "מי שחבר של אויבנו הוא האויב שלנו, לכן מקרטני הפך לאויבם של כל המוסלמים. יש לנו מאמינים המוכנים להקריב עצמם בכדי למנוע את ההופעה. אם חייו יקרים לו, אסור לו להגיע לישראל. הוא לא יהיה בטוח שם. פעולות ההקרבה יחכו לו שם".

גורמים המקורבים למקרטני מסרו, כי הוא נדהם מהאיומים, אך סירב להיכנע להם. מקרטני יגיע החודש לארץ להופעה חד פעמית. אלפי מעריצים כבר רכשו כרטיסים להופעה. המופע של מקרטני הוא עוד חלק בסדרת מופעים בודדים ומיוחדים שביצע השנה במקומות בהם לא ביקר מעולם.

לקראת הגעתו לתל אביב, אמר מקרטני: "שמעתי כל כך הרבה דברים נהדרים על ישראל, אבל לשמוע זה דבר אחד ולחוות את זה בעצמך זה דבר אחר. אנחנו מתכננים לעשות חיים בערב נהדר עם התל אביבים, ואנחנו כבר מתים לצאת לשם ולנגן". מקרטני יגיע לישראל יום לפני המופע וצפוי לעזוב מיד כשיסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully