וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך - שפרה ניצחה בגמר האח הגדול

16.12.2008 / 23:15

ניצחון לפרידמנים: שפרה קורנפלד, לקחה את הגמר עם עם יותר ממיליון קולות, ומיליון שקלים חדשים. יוסי בובליל נאלץ להסתפק במקום השני

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. סטילס: ערוץ 2. עריכת וידאו: ענת ברק)

שפרה קורנפלד היא המנצחת בתכנית הגמר של האח הגדול, שנערכה הערב (שלישי). מיליון, שבעת אלפים ו-221 קולות, הצביעו לקורנפלד וזיכו אותה במקום הראשון ובפרס של מיליון שקלים. יוסי בובליל דורג במקום השני עם 704,942 אלף קולות. בנוסף למיליון זוכה שפרה במאבטח צמוד, שילווה אותה בימים הקרובים באדיבות "האח הגדול".

מ"קשת" נמסר כי 1000 איש הגיעו אל הבית בנווה אילן, כדי לראות מקרוב את דיירי הבית שכיכבו על המסך ב-107 הימים האחרונים. סך כל ההצבעות הסתכם בכ-2 מיליון ו-41,777 אלף קולות.

אחד, אחד, יצאו חמשת הפיינליסטים, מבית האח הגדול אל הקהל והמשפחות שחיכו להם מחוץ לבית. לאון שניידרובסקי, שהגיע למקום החמישי עם 73,300 קולות, יצא מן הבית ראשון.

אחרי לאון יצאה עינב בובליל, במקום הרביעי, עם 100,639 מקולות הצופים. עינב ניסתה להסביר את מלחמת הבובלילים בפרידמנים, וטענה שפרידמנים היא מילה אשקלונית שבכלל לא קשורה למוצא או עדה.

איתי זיו הוא הדייר שזכה במקום השלישי, עם 165,675 קולות.

נצחון הפרידמנית על הבובליל

שפרה קורנפלד נכנסה לבית האח הגדול ומיד מצאה עצמה כחלק מקבוצה מבודדת של דיירים שלא התחברו אל כל הנוכחים בבית. פעמים רבות היא עלתה להדחה ובכל פעם הקהל בבית החליט להשאיר את שפרה, יש שיאמרו על מנת לתת מאבק אל מול משפחת בובליל, מאבק ששפרה הפכה לסמל שלו.

שפרה זוכה במיליון שקלים, וגם שאר המתמודדים שהגיעו לגמר זוכים בפרסים שונים, הנעים בין 10,000 שקלים במזומן לחופשה בניו יורק וכסף לבזבוזים. דקות לפני ההכרזה הודיעו המנחים כי המקום השני יזכה גם ב-50 אלף שקלים, בנוסף לפרס שתוכנן מראש. כשנשאלה שפרה באחד הפרקים מה תעשה בכסף לו תזכה, היא ענתה שתחלק אותו לכל אחיה ואחיותיה, שלדבריה, יש להם חלק בלתי נפרד בזכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully