וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי בירן מתפצל

גיל משעלי

19.1.2009 / 0:35

רק 5 חודשים עברו מהגמר, וכבר החליטו הזמר הצעיר וטדי הפקות לבטל את החוזה ביניהם. וואלה! סלבס שואלת שוב: מי אמר הראל והראל ולא קיבל?

לי בירן, זה שהוכיח שקול גבוה ולק זה לא רק לבנות, עוזב את "טדי הפקות", אחרי שבעה חודשים בלבד. ממש כמו מקרה הראל מויאל, שהתפצל מטדי, חצי שנה בלבד אחרי שלקח את המקום הראשון בגמר, גם המקום השני הנוכחי לא ימשיך להיות מנוהל בחברת ההפקות, שכבר שש עונות מייצגת את יוצאי כוכב נולד במסגרת חוזים של שנה-שנתיים מסיום התחרות. במקרה של בירן, אנשי טדי ואנשיו החליטו אחרי שיחות משותפות, שעדיף להיפרד בשלב מוקדם זה ולהפר את החוזה בהסכמה של שני הצדדים. לפני מספר ימים הגיעו בירן ואביו ערן למשרדי טדי וחתמו על מסמכי ביטול החוזה. בינתיים, אביו של לי שכר עבורו את שירותי משרד יחסי הציבור שייצג אותו בזמן שהיה חתום בטדי, כדי שימשיך להיות מיוצג שם עד שימצאו לו סוכן חדש. החל מיום ראשון לי מחפש אחרי מנהלים וחברת תקליטים שיעבדו איתו וינהלו אותו, כשהוא משאיר את טדי עם ישראל בר און, בועז מעודה וכמובן – עם הנינט, ועוד.


- מטדי הפקות נמסר: "אכן נפרדו דרכינו. מאחלים לו הרבה הצלחה בהמשך הדרך".

- מיחסי הציבור ורצברגר מלין, המייצגים את בירן נמסר: "אכן ליבי וטדי נפרדו כידידים, וכשיהיו פרטים נוספים נוציא הודעה לתקשורת במסודר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully