וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע נציגות לישראל בתחרות ורד הזהב

ענת קם

11.3.2009 / 13:55

הדרמה "רביעיית רן", תכנית המערכונים "מקום לדאגה", השעשועון "השעון" והפיילוט "משדרגים" ייצגו את ישראל בתחרות היוקרתית

ארבע מועמדויות ישראליות לפרס ורד הזהב האירופי המוענק מדי שנה בטקס חגיגי בשוויץ. הנציגות הישראליות השנה הן "רביעיית רן" של yes ויולי אוגוסט הפקות המועמדת בקטגוריית הדרמה, "מקום לדאגה" של ערוץ 10 ומטר הפקות והמועמדת בקטגוריית הקומדיה, "השעון" של קשת וקופרמן הפקות המועמדת בקטגוריית השעשועון והפיילוט "משדרגים" של ערוץ 10 ותנין הפקות.

"רביעיית רן" מביאה את סיפורה של הרביעייה הראשונה שנולדה בארץ, דרך תוכנית טלוויזיה העוקבת אחר מסלול חייהם בכל שמונה שנים. יוצרי הסדרה הם גיורא יהלום-אופיר ואורן יעקובי. מולה מתמודדות בקטגוריית הדרמה תכניות מקנדה, בריטניה, הולנד ועוד. "מקום לדאגה" היא תכנית מערכונים צינית שיצרו ימי ויסלר ורנן מוסינזון עבור ערוץ 10 והיא תתמודד בקטגוריית הקומדיה מול שבע קומדיות בריטיות ותכנית קנדית אחת. "השעון" הוא שעשועון טריוויה שיצר גיורא חמיצר עבור קשת והוא יתמודד בקטגוריית השעשועון מול תכניות מאסטוניה, בריטניה, ארצות הברית ועוד. "משדרגים" הוא פיילוט לשעשועון ריאליטי במסגרתו מגיע צוות ההפקה לבית המתמודד לקראת שינויים בביתו. בפיתוח התכנית השתתף הדוגמן רודריגו גונזלס. הפרסים יוענקו השנה ב-5 במאי בלוצרן שבשוויץ.

אבי ארמוזה, בעל חברת ההפצה "Armoza Formats" שהפיץ את "מקום לדאגה" ו-"משדרגים": "לישראל יש השנה נוכחות משמעותית בפסטיבל שמתבטאת גם בכך שמיכל ברזיס, סמנכ"ל אצלנו שמרכזת את מכירת הפורמטים לחו"ל הייתה השנה חברה בצוות השופטים. 'משדרגים', הפיילוט של תנין הפקות וערוץ 10, מעורר עניין רב בעולם ואנחנו לוקחים אותו השנה ל-MIP".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully