וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסך ירד על "אי.אר"

עינב שיף

4.4.2009 / 5:41

השבוע הגיעה לסיומה סדרת הדרמה הרפואית והמצליחה "אי.אר", כמעט כל הוותיקים הגיעו לעשות כבוד

סדרת הדרמה "אי.אר" סיימה את שידוריה לאחר 15 עונות. הסדרה, בעלת מספר שיא של 122 מועמדויות לפרסי ה"אמי" (ו- 22 זכיות) שידרה אמש (ה') את הפרק האחרון שלה בספיישל בן שעתיים, שנכתב על המפיק והכותב הוותיק של הסדרה ג'ון וולס.

בפרק האחרון נכנסה לבית החולים דמותה של רייצ'ל, בתו של ד"ר מארק גרין (אנתוני אדוארדס) שדמותו הומתה לפני מספר עונות כשהיא סוגרת מעגל ומעוניינת להפוך לרופאה בעצמה. שחקנים נוספים שהגיעו לתת כבוד אחרון לסדרה הוותיקה היו אריק לה סאל (ד"ר בנטון), לאורה אינס (ד"ר קרי ויבר), אלכס קינגסטון (ד"ר קורדיי), נואה וויל (ד"ר קרטר) וכמובן ג'ורג' קלוני (ד"ר רוס), שהשתתף בפרק מתוקשר לפני שלושה שבועות.

"אי.אר", העוסקת בחדר מיון בבית חולים בשיקגו החלה את שידוריה ב- 19 בספטמבר 1994. בשיאה, זכתה הסדרה למספר עצום של 32 מיליון צופים לפרק כשמחירו של ספוט פרסום באורך 30 שניות במהלך הסדרה היה שווה ל- 500,000 דולר. לשם השוואה, פרק הסיום משך 16.4 מיליון צופים וספוט פרסומת בעונה זו עלה כ- 150,000 דולר. NBC הובילה בחמישי האחרון בנתוני הצפייה על פני הרשתות האחרות. הסדרה נוצרה על ידי הסופר המנוח מייקל קרייטון, שכתב תסריט שהתגלגל לאחת מסדרות הדגל של רשת NBC. "הפרק האחרון היה הומאג' לפרק הראשון שכתבנו", אמר וולס ביחס לקרייטון. "הרגשתי כאילו הוא כתב זאת יחד עמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully