וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווי החשיפה של "האח הגדול" סלבס 1.7 מליון שקל

ענת קם

12.4.2009 / 14:50

למרות שהן בפגרה"כוכב נולד" ו "הכל דבש" מייצרות באזז שמכניס אותן לחמש התכניות המובילות בחשיפה התקשורתית בחודש מרץ

"האח הגדול VIP" היא תכנית הטלוויזיה המובילה בחשיפה תקשורתית בעיתונות היומית בחודש מרץ, עם חשיפה בשווי 1.7 מיליון שקל, כך עולה מבדיקת "יפעת מחקרי מדיה". במקום השני נמצאת "הישרדות" עם חשיפה בשווי נמוך משמעותית, כ-590 אלף שקל. במקום השלישי נמצאת "כוכב נולד", על אף שהתכנית נמצאת בפגרה בין עונות, עם שווי חשיפה של כ-287 אלף שקל. במקום הרביעי "המרוץ למיליון" עם שווי של כ-159 אלף שקל ובמקום החמישי "הכל דבש", שגם היא בפגרה בין עונות, עם שווי של 130 אלף שקל.

מבדיקת יפעת עולה, כי "האח הגדול VIP" אוזכרה בכותרות בזכות ההכנסות מפרסום, נתוני הצפייה והפרשנויות והרכילות בנושא המתמודדים. "הישרדות" אוזכרה בכותרות בעיקר בנושא השיבוץ מול "המרוץ למיליון" של רשת, ביקורות צפייה ושיתוף הפעולה בין אורנג' ונענע10. "כוכב נולד" שכלל לא שודרה במרץ אוזכרה בעיקר בהקשר של שני מתמודדי עבר של התכנית, בעז מעודה שלוהק לתפקיד אורח ב-"דני הוליווד" ומאיה רוטמן שהוציאה סינגל שני מהאלבום החדש שלה. "המרוץ למיליון" אוזכרה בעיקר בנושא התחרות מול "הישרדות" ו-"הכל דבש" אוזכרה בעיקר בנושא הליהוקים לעונה השנייה שצילומיה יחלו בקרוב.

נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה: "אין ספק ש-'המרוץ למיליון' מתאפיינת בפרופיל תקשורתי נמוך יותר משל 'האח הגדול' או 'הישרדות'. מתמודדי התוכנית כמעט שאינם עושים כותרות בעיתונות היומית, והיא אינה מעוררת דיון תקשורתי. אחד הדברים המעניינים בדירוג התוכניות של מרץ, הוא ששתי תוכניות, 'כוכב נולד' ו-'הכל דבש', הגיעו לשווי חשיפה נאה מבלי שכלל שודרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully