וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט המשולש של עמוס גיתאי

עינב שיף

4.5.2009 / 15:52

הבמאי משיק תערוכה, ספר וסרט בו הוא מופיע לצד משפחתו ולצד שחקנים כמו קרן מור ומכרם חורי

הבמאי עמוס גיתאי משיק בימים אלו שלושה פרויקטים בו זמנית. הראשון שבהם הוא תערוכה שהיא למעשה דיאלוג בין הקולנוע של גיתאי לארכיטקטורה של אביו, מוניו וינרויב גיתאי, מחלוצי הארכיטקטורה המודרנית של ארץ ישראל, שהיה בין מתכנני אתר "יד-ושם", קמפוס גבעת רם בירושלים ותוכניות בינוי של קיבוצים. התערוכה, "מוניו וינרויב גיתאי ועמוס גיתאי ארכיטקטורה וקולנוע" תיפתח ב- 15 במאי במוזיאון תל אביב.

בנוסף, ייצא הספר "מוניו גיתאי וינרויב אדריכל הבאוהאוס בארץ ישראל", אשר נכתב על ידי היסטוריון הארכיטקטורה ריצ'רד אינגרסול ומתעד את הישגיו של אביו של גיתאי.

הפרויקט השלישי הוא סרט הקולנוע "כרמל", שביים גיתאי ויוקרן בקולנוע של מוזיאון תל אביב במקביל לתערוכה במוזיאון. הסרט נעשה בהשראת מכתביה של אפרתיה ז"ל, אימו של גיתאי שימלאו מאה שנים להולדתה והלכה לעולמה בשנת 2004. הסרט הוא מעין יומן אסוציאציות מההיסטוריה המשפחתית של גיתאי בהשתתפות קרן, בן, רבקה ועמוס גיתאי עצמו יחד עם השחקנים קרן מור, מכרם חורי והילל לוסקי.

גיתאי, 58, הוא אחד הקולנוענים הבולטים בישראל, אשר פועל רבות מחוצה לה. בין סרטיו המצליחים נמצאים "כיפור", "הארץ המובטחת" ו"אזור חופשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully