וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם מבכה את מותו של מייקל ג'קסון

מאות אלפי מעריצים מרחבי העולם התכנסו כדי להיזכר במלך הפופ שהלך הלילה לעולמו בדום לב בגיל 50. מדונה: "המוזיקה שלו תחיה לנצח"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט, קריינות: אילן שניג)

הזמר, היוצר, השחקן ואגדת הפופ מייקל ג'קסון מת הלילה (שישי) מדום לב בו לקה בביתו בלוס אנג'לס. צוות רפואי שהגיע לביתו גילה כי הזמר אינו נושם והחל לבצע בו פעולות החייאה תוך שהוא מבהיל אותו לבית החולים בעיר. תחילה לא ניתן היה להשיג את תגובת דובריו של הזמר, אך מאוחר יותר התקבל הדיווח הרשמי של רופא הלב שטיפל בו, לפיו ג'קסון מת בעקבות דום הלב בו לקה. מייקל ג'קסון היה בן חמישים במותו, והוא הותיר אחריו שמונה אחים, שלושה ילדים והון עצמי המוערך במאות מיליוני דולרים.

מאות אלפי מעריצים ברחבי העולם סירבו להאמין לידיעה על מותו של ג'קסון. בניו יורק התאספו מעריצים רבים, הדליקו נרות ושרו משריו. גם מחוץ לבית החולים אליו הובהל, התאספו עשרות מעריצים. גם בסידני שבאוסטרליה ובבירות בעולם התכנסו מעריצים כדי לזכור מלך הפופ.

ג'רמיין ג'קסון, אחיו של הזמר, אמר במסיבת עיתונאים כי הסיבה למוות טרם התבררה ורק לאחר דו"ח הנתיחה של גופתו ניתן יהיה לקבוע מדוע לקה בליבו. האח סיפר כי הרופאים נאבקו במשך שעה שלמה על חייו של מייקל, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. ג'רמיין ביקש מהתקשורת לכבד את פרטיות המשפחה. ג'רמיין ג'קסון נפרד מאחיו ואמר "שאללה תמיד יהיה איתך".

"מייקל היה אדם בודד"

גם עולם התרבות געש בעקבות הידיעה של מייקל ג'קסון בכל מקום – ברשת, בעיתונות העולמית ובתחנות הטלוויזיה כוכבים הזרימו הודעות הלם וצער על לכתו של מלך הפופ.

חברו, אורי גלר, התראיין ארוכות לעיתונות האנגלית ואמר כי "כמו כל העולם, אני הרוס ואיבדתי מילים. אני עדיין לא מאמין, עברתי על חצי מאלבומו החדש של מייקל, אני לא מאמין למה שאני שומע. הוא רק עשה חזרות, ציפה להופעות בבריטניה. כרגע, אני פשוט מנסה ליצור קשר עם משפחתו. על פי עיתון ה"סאן" אמר גלר כי "הוא היה תחת לחץ אדיר, אני חושב שהציפיה לאתגר העצום של החזרה, הסיבוב בן 50 ההופעות שם אותו תחת לחץ אדיר. הוא היה אדם בודד ושתה את האהבה של המעריצים סביבו". לסקיי ניוז אמר גלר כי סיבוב בן 50 הופעות היה טעות, וכי היה על ג'קסון להסתפק במקסימום 10. "הוא היה רקדן, בשם אלוהים", אמר גלר. "הוא רקד כל חייו, הוא היה בכושר, הוא היה רזה, הוא היה זה במה שהוא אכל. הוא לא נגע בג'אנק פוד. אני רוצה להתעורר מחר ולחשוב שכל זה היה סרט אימה או דרמה, אבל לצערי זה לא. מייקל מת".

אני לא יכולה להפסיק לבכות על החדשות העצובות", אמרה מדונה למגזין 'פיפל'. "העולם איבד את אחד מהגדולים, אבל המוזיקה שלו תחיה לנצח. הלב שלי עם שלושת ילדיו ושאר בני משפחתו, אלוהים יברך אותם". מנהלה של מדונה, גיא עוזרי, פרסם הודעה בטוויטר כי מדונה דיברה איתו על רצונה להפתיע את ג'קסון באחת מהופעות הקאמבק אותן תכנה לבצע השנה.

אשתו לשעבר של ג'קסון, ליסה מארי פרסלי פרסמה הודעה שבה היא אומרת כי היא "מאד עצובה ומבולבלת עם כל רגש אפשרי. אני שבורת לב על ילדיו, שאני יודעת שהיו הכל עבורו ועל משפחתו. זהו אובדן כל כך גדול ברמות רבות. המילים מכשילות אותי".

"אני לא יכול למצוא את המילים עכשיו כדי להביא עד כמה אני עצוב על לכתו של מייקל", כתב ג'סטין טימברלייק באתרו הרשמי. "איבדנו גאון ושגריר אמיתי לא רק של מוזיקת פופ אלא של כלל המוזיקה. הוא היה השראה למספר דורות ואני תמיד אוקיר את הרגעים שחלקתי איתו על הבמה ועל הדברים שלמדתי מוזיקה ממנו ועל הזמן שבילינו יחד. ליבי יוצא למשפחתו ואהוביו".

בחודשים האחרונים דווח כי ג'קסון סובל ממחלת הסרטן ומטופל במרפאה מיוחדת בבברלי הילס. הזמר ביטל ארבע הופעות מתוך הסיבוב העולמי שתוכנן להתחיל ביולי הקרוב, אולם איש מדובריו לא הסכים להתייחס לשמועה אודות מחלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully