וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון ייקבר ללא מוח

אורי טננבוים וטלי גולדשטין

5.7.2009 / 19:22

מלך הפופ יובא למנוחות ביום שלישי, אך מוחו הועבר לבדיקות נוירולוגיות. המטרה: לנסות לדלות רמזים על נסיבות המוות

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

מלך הפופ מייקל ג'קסון יובא אמנם למנוחות ביום שלישי הקרוב, אך מסתבר שלא כל אבריו יונחו בארון הקבורה שלו. העיתון הבריטי "דיילי מירור" דיווח היום (ראשון), כי ג'קסון ייקבר ללא מוחו. הסיבה: האיבר החשוב נלקח לבדיקות נוירולוגיות, בתקווה שאלה יספקו רמזים על נסיבות מותו. בין השאר ייבדק אילו סמים הוא צרך בעבר והאם הוא נטל מינוני יתר.

כדי לערוך בדיקות מסוג זה יש להמתין לפחות שבועיים מיום המוות, עד שהמוח יתקשה דיו. לפיכך, עמדה בפני משפחתו של מלך הפופ דילמה: האם להמתין עד תום הבדיקות ולהביאו למנוחות יחד עם כל אבריו, או לקבור אותו ללא המוח. המשפחה החליטה, כי מוטב לקיים את הלוויה ללא דיחוי נוסף. בתוך כך, במשרד הפתולוג של משטרת לוס אנג'לס מסרו, כי מוחו של ג'קסון הופרד מגופתו, לפני שזו הוחזרה לבני משפחתו.

במקביל נמשכת התכונה לקראת הלוויית המיליונים לג'קסון. מעל 1.2 מיליון בני אדם מכל רחבי העולם כבר נרשמו באינטרנט כדי לקבל 17,500 כרטיסים, המחולקים בחינם לטקס. ברגע שנפתחה ההרשמה, קרס האתר.

לדברי קצין המשטרה אירל פייסינגר, כ-700 אלף אנשים ינסו להגיע לטקס האזכרה שייערך באולם הספורט הבידור "סטייפלס", הנמצא בבעלות AEG, מקדמת מופעי מייקל ג'קסון בלונדון. לקראת ההלוויה, אזור נרחב סביב האולם ייחסם ומעל 1,400 שוטרים יאבטחו את האזור – בהתנדבות.

אובססיית המעריצים לגבי כל פרט קטן בחייו של הזמר המת ממשיכה לגבור ככל שעוברים הימים. אתמול אושר כי דיפריבאן, תרופת הרגעה, קשורה למותו הפתאומי של ג'קסון, שככל הנראה השתמש בה כגלולת שינה. התרופה נמצאה בביתו של הזמר בעת שנתקף בדום לב. דיפריבאן, הנקראת גם פרופופול, בדרך כלל אינה מחולקת לחולים מחוץ לבית החולים מאחר שהיא ניתנת רק בצורת אינפוזיה. לקיחת כמות גבוהה מהמותר של התרופה היא מסוכנת ביותר. לדברי יצרנית התרופות "אסטראזנקה", החולים הלוקחים את התרופה צריכים להיות נתונים תחת פיקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully