וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ג'קסון: "מעולם לא הכיתי אותו"

עידן דורנר

21.7.2009 / 19:01

בראיון שהעניק ללארי קינג, הכחיש ג'ו ג'קסון את ההאשמות בנו על התעללות מתמדת. "הייתי אב טוב. גידלתי את ילדיי כמו שצריך"

ג'ו ג'קסון, אביו של הזמר מייקל ג'קסון, הכחיש הלילה (שלישי) בתוקף את הטענות לפיהן הוא נהג להתעלל בבנו, וטען כי מעולם לא עשה אף טעות כשגידל אותו. בראיון ללארי קינג ב-CNN אמר האב: "מעולם, מעולם לא... גידלתי אותו בדיוק כפי שהיית מגדל את הילדים שלך. לפגוע במייקל? על מה? לא הייתה לי סיבה. הוא הבן שלי. אהבתי אותו ואני עדיין אוהב אותו".

בראיון המפורסם שהעניק בשנת 2003 לעיתונאי מרטין באשיר, טען מייקל ג'קסון כי כשהיה ילד אביו נהג להתעלל בו כדרך קבע. הוא סיפר שג'ו נהג לשבת בכיסא כשחגורה בידו, בשעה שהוא ואחיו ערכו חזרות. "אם לא היינו עושים משהו כמו שצריך, הוא היה מכה אותנו בחוזקה".

במהלך הראיון עם קינג, ג'ו ג'קסון כינה את האשמות הללו "אוסף של בולשיט" ואמר כי התקשורת רק מנסה להנציח את הסטריאוטיפ על ההתעללות שמעולם לא היתה. "התקשורת ממשיכה להאשים שהכיתי את מייקל", אמר. "זה לא נכון. ההכאות התחילו בתקופת העבדות. היו מכים את העבדים השחורים ומתעללים בהם. מעולם לא הרמתי על מייקל יד. מעולם לא הרמתי יד על איש".

ג'קסון הוסיף, כי הוא היה אב טוב שגידל את מייקל ואת שאר האחים בדרך הנכונה. "מייקל גדל כמו שצריך. הוא לא התרוצץ ברחובות כמו שאר הילדים בשכונה". הוא סיפר עוד כי לא נפגע כשנודע לו שהוא לא מופיע בטיוטת הצוואה שכתב מייקל בשנת 2002. "זה מה שהוא רצה. זה לא פגע בי".

לדבריו אין קשר לטענות על ההתעללות לעובדה שהוא לא נכלל בצוואה, אלא משום שהוא לא היה חלק מחייו של בנו בשנים האחרונות. "אף פעם לא הצלחתי להגיע אליו. ניסיתי ככל שיכולתי, אבל הורחקתי על ידי האנשים שסבבו אותו. לא הצלחתי להגיע אליו".

ג'ו ג'קסון חזר על הטענות, לפיהן יש חשדות כבדים סביב מות בנו. הוא הכחיש כי תכנן לקחת את שלושת ילדיו של ג'קסון למסע הופעות, וטען כי אין לו מושג היכן מוחזקת הגופה מאז טקס ההשכבה. "תצטרך לשאול מישהו שיודע", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully