וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון ישן עם בובת ילדה בגודל טבעי

עידן דורנר

29.7.2009 / 12:01

שוטר שהיה בביתו של הזמר לאחר מותו סיפר, כי בובת הפורצלן שהייתה לבושה שמלה, הייתה מונחת במיטתו. המשטרה פשטה על ביתו של הרופא שהזריק לו משכך כאבים קטלני

מייקל ג'קסון ישן עם בובת פורצלן של ילדה בגודל טבעי, לבושה בשמלה. כך עולה מדיווח חדש, לפיו הזמר בילה את ימיו האחרונים בחדר מבולגן כשהחימום דולק כל הזמן. הצעצוע נמצא על המיטה בה התמוטט הזמר מספר דקות לפני מותו.

במקביל, בלשי המשטרה פשטו היום (רביעי) על ביתו ומשרדיו של רופאו האישי של ג'קסון, ד"ר קונרד מוריי, בלאס וגאס. על פי החשד, מוריי הזריק לזמר משכך כאבים חזק, המשמש לניתוחים, כדי לעזור לו להירדם. הרשויות בארה"ב סבורות כי זאת סיבת המוות של ג'קסון, ולא קוקטייל התרופות הקטלני שנמצא בגופו.

גורם בכיר במשטרה, שהיה בביתו של ג'קסון בבוורלי הילס לאחר המוות סיפר כי בגדיו של הזמר וחפצים רבים נוספים היו זרוקים בכל פינה בחדר השינה. על הקירות נתלו תווים שנכתבו בכתב יד ונועדו לסייע לג'קסון להתכונן למסע 50 ההופעות שלו בלונדון. על אחד מהם נכתב: "ילדים הם מתוקים", ועל אחר: "ילדים הם תמימים".

עוד סיפר השוטר כי הצוות שליווה את ג'קסון לא הורשה לעלות לחדר ולסדר אותו. "הטמפרטורה בחדר הייתה חמה מאוד, מערכת החימום פעלה במלוא העוצמה בגלל שג'קסון התלונן על קור. החדר שלו היה מבולגן, הכל היה זרוק בכל מקום וכ-20 דפים עם תווים היו תלויים על הקירות. היתה במיטה בה הוא ישן בובת פורצלן של ילדה בגודל טבעי, עם שמלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully