וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון מת מכמות מסוכנת של תרופות

הנתיחה שלאחר המוות קובעת באופן רשמי כי מותו של מלך הפופ מייקל ג'קסון, נגרם כתוצאה מכמות מסוכנת של תרופות מרדימות

מסמכי הנתיחה שלאחר המוות בפרשת מותו של מייקל ג'קסון עוד לא נחשפו באופן רשמי, אך צו חיפוש שנחשף אמש (שני) בבית משפט ביוסטון, מכיל חלקים מהדו"ח המעידים על כך שמייקל ג'קסון מת כתוצאה מכמות מסוכנת של פרופופול, מרכיב שנמצא בחומרי הרדמה, כך מדווחות סוכנויות הידיעות ברחבי העולם. המסמך שנחשף מצטט את חוקר מקרי המוות בלוס אנג'לס, האחראי על דו"ח הנתיחה.

ג'קסון לקה בדום לב ומת ב-25 ביוני ומאז מותו, נסובה חקירתו בחשד שרופאיו רשמו לו תרופות שסיכנו את חייו ובראשם רופאו האישי, ד"ר קונרד מאריי, החשוד כעת בהריגה. המסמך שנחשף מביא ציטוט מאת הרופא האישי שסיפר למשטרה שטיפל בג'קסון נגד אינסומניה, ממנה סבל במשך שישה שבועות, באמצעות הפרופופול, דרך עירוי.

ד"ר מאריי אף העיד בפני השוטרים שחשש כי ג'קסון מפתח התמכרות לתרופה ובעקבות כך הוריד את המנה היומית וערבב אותה עם עוד שני סוגים נוספים של סמי הרדמה. ביום מותו של ג'קסון מאריי העיד שניסה לגמול את ג'קסון מהתרופות ונתן לו כדור ואליום. כשזה לא עבד, מאריי הזריק למייקל חומרי הרדמה נוספים. על פי ד"ר מאריי ג'קסון עדיין התקשה להרדם אחרי כל התרופות, עד שהוא נתן לו, בשילוב עם סמי הרדמה נוספים, מנה נוספת של פרופופול.

נכון לעכשיו, לאחר דחיות חוזרות בתאריך קבורתו, ג'קסון צפוי להיקבר ב-3 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully