וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוחת עולמים לצד מלך הפופ תעלה לכם ביוקר

טלי גולדשטין

8.9.2009 / 11:21

מגע הזהב של מייקל ג'קסון ממשיך גם מתוך קברו. שבוע לאחר שהובא למנוחת עולמים, מחירי חלקות הקבר שלצידו מרקיעות שחקים. מי יצליח למצוא מנוחה נכונה בסמוך למלך הפופ?

אין גבול למקבריות האמריקאית: גופתו של מייקל ג'קסון עוד לא התקררה בקבר וכבר היא מעוררת סערה בשוק חלקות הקבר – מחיר חלקות הקבר הסמוכות לקברו של מלך הפופ כבר מרקיעות שחקים.

אתר הבידור TMZ חשף היום (שלישי) כי מחיר חלקות הקבר בבית הקברות "פורסט לואן" שבגלנדייל, קליפורניה, הסמוכות למקום משכבו של ג'קסון זינק ב-2,000-3,000 דולרים מאז "הצטרף" הזמר לשכונה. המחיר הממוצע של חלקות הקבר לפני קבורתו של ג'קסון עמד על 7,000 דולרים ואילו עתה הוא עומד על 9,900 דולרים, לדברי דובר בית הקברות. "כשאדם מפורסם נקבר כאן, זה יכול להשפיע על מחיר חלקות הקבר", הוסיף הדובר.

אך הציניות לא מסתיימת כאן. אנשים שרכשו כבר חלקות קבר בבית הקברות רוצים לגרוף עתה רווח מהיר ומציעים למכירה את החלקות בעבור 34 אלף דולרים!

ביום שישי האחרון, עשרה שבועות אחרי שמת, נערכה הלווייתו של ג'קסון. טקס ההלוויה היה סגור לציבור והשתתפו בו סלבריטאים רבים. בין היתר הגיעו למקום אליזבט טיילור ומקאולי קלקין כדי לחלוק כבוד אחרון לזמר. המוני מעריצים התאספו מחוץ לבית הקברות על מנת להתייחד עם זכרו של ג'קסון גם הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully