וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי פורטמן יוצאת להגנת ישראל

עינב שיף

17.9.2009 / 2:31

השחקנית יצאה בפומבי נגד החרמת הסרטים הישראלים בטורנטו ותהתה האם יש בכוונת המוחים להחרים גם את ארצות הברית, "הבנויה על רצח עם"

השחקנית נטלי פורטמן יצאה היום (חמישי) להגן על הסרטים הישראלים בפסטיבל הסרטים של טורונטו. במסיבת עיתונאים שקיים צוות הסרט "Love and Other Impossible Pursuits" בו מככבת פורטמן, אמרה הכוכבת כי לדעתה "המחאה הזו תוכננה רע מאד" כפי שמדווח העיתון הקנדי Globe And Mail.

"אני לא אומרת שישראל היא מעבר לביקורת כיוון שיש הרבה פוליטיקה בישראל שניתן לבקר", אמרה פורטמן, "אך מדוע להחרים אמנים? זה מגוחך. אם אתה רוצה לדבר על תשואות למקומות הבנויים על סבל, ארצות הברית בנויה על רצח עם של 40 מיליון ילידים אמריקאים. האם אנחנו עומדים להחרים סרטים אמריקאים?"

בשלב זה התערב במאי הסרט דון רוס ואמר "ומה עם שנות העבדות?". פורטמן ענתה לו בהומור, "כן, גם העבדות הייתה ענקית. יש כל כך הרבה טוב באמנות ישראלית ופלסטינית, וזה חלק מאותו זרקור על הקולנוע הישראלי. אני תוהה, בגלל שאני מכבדת את עבודותיהם של האנשים שחתמו על מכתב המחאה, האם הדבר לא נעשה בפזיזות, כיוון שזה לא נראה שהם חשבו על הנושא היטב".

דבריה של פורטמן מגיעים כ- 48 שעות לאחר שחתמה בצוותא עם כוכבים נוספים על עצומה הקוראת להקרין את הסרטים הישראלים בטורונטו, על אף המחאה נגדם במקום. לצידה של פורטמן חתומים גם סשה ברון כהן, ג'רי סיינפלד ויוצרים ואנשים בולטים בתעשיית הבידור האמריקאית.

פורטמן (28) היא שחקנית יהודיה ילידת ישראל, אשר מככבת בהוליווד מגיל צעיר. בין הסרטים בהם קנתה את שמה נמצאים "ליאון", "כולם אומרים אני אוהב אותך", סדרת "מלחמת הכוכבים", "ונדטה" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully