וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקן איידול" בדרך לשלוש עונות נוספות

וואלה! ברנז'ה

26.12.2009 / 16:12

עם סיימון קאוול או בלעדיו ולמרות האיום הבריטי המסתמן מכיוון תכנית הכשרונות "X-Factor" צפויה רשת הטלוויזיה האמריקאית FOX להזמין עוד עונות מהתכנית

רשת הטלוויזיה האמריקאית FOX צפויה להזמין עונות נוספות של התכנית "אמריקן איידול", עם השופט סיימון קאוול או בלעדיו. אתר Hollywood Reporter מדווח כי ההסכם של הרשת עם חברת ההפקה 19 Entertainment ויוצרת הפורמט FrementleMedia יסתיים בתום שנת 2011, אולם הרשת פועלת כעת לחתימת הסכם חדש שיכלול שלוש עונות נוספות, אם כי מספר זה עשוי להשתנות. לדברי האתר, ההודעה תמחיש את מחויבות הרשת לתכנית המצליחה למרות שהיא צפויה לעבור בקרוב את השינוי הגדול בתולדותיה.

לאחרונה פורסם כי סיימון קאוול עשוי לעזוב את "אמריקן איידול" בסוף העונה הקרובה, לשם ייבוא מבריטניה של תכנית גילוי הכשרונות המצליחה "X-Factor" שהוא נמנה על יוצריה. למהלך זה תהיה השפעה כפולה על איידול - עזיבתה של דמות מפתח בתכנית לצד הגדלת התחרות בתחום תכניות גילוי הכישרונות שעשויה להשפיע על הצפייה בה. על פי הדיווח ב- Hollywood Reporter, על קאוול לחתום על חוזה חדש עם בעלת הפורמט סוני לפני שיוכל לנהל משא ומתן על שידור התכנית בארצות הברית.

האתר מדווח כי FOX מעדיפה לקשור את עליית "X-Factor" עם עונה נוספת אחת לפחות של סיימון כשופט ב "איידול", אך קאוול יעדיף דווקא ההיפך מאחר שעם עזיבת "איידול" הוא יוכל להציג את "X-Factor" בהשתתפותו כאירוע גדול יותר. פשרה אפשרית אחת היא שקאוול ישתתף בתכנית בהיקף נמוך יותר בעונת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully