וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות שדות התעופה

וואלה! ברנז'ה

26.12.2009 / 17:44

יום לפני פרק הבכורה של "נשות הטייסים" שידר ערוץ 10 בלי שום פרומו את חמשת הפרקים הראשונים של הסדרה, זאת כדי שהרשות השניה תכיר בה כדרמה

פרק הבכורה של "נשות הטייסים", הדרמה החדשה של ערוץ 10, ישודר על פי הפרסומים רק מחר (ראשון), אבל כבר הבוקר בלי שום פרומו שודרו חמישה הפרקים הראשונים בסדרה.

החלטת הערוץ להשיק את הסדרה יום לפני השקתה הרשמית נראית תמוהה במבט ראשון, אולם בכיר בערוץ 10 מסביר כי מדובר למעשה בהוראה של הרשות השניה. כדי שהסדרה תוכר כדרמה עליה להיות משודרת בשעות הפריים טיים או בימים שישי או שבת. לפיכך הוחלט לשדר את חמשת פרקי השבוע מדי שבת בבוקר בשידור ראשון. ההחלטה התקבלה רק בימים האחרונים ועל כן הידיעות בדבר שידור הסדרה לא הספיקו להיכנס ללוחות השידורים בעיתוני הטלוויזיה ולא הופיעו בשקופיות האינפורמציה ב-HOT ו-yes.

בכיר בערוץ 10 אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי ההחלטה על השיבוץ התקבלה רק ביום חמישי בלילה, לאחר שהרשות הודיעה סופית כי השיבוץ ב-18:30 באמצע השבוע אינו מספיק להכרה כדרמה. עם זאת, לדבריו, אין לערוץ אינטרס ליידע את הצופים על השידור בשבת כדי לא לפגוע בצפייה בפרקים המשודרים באמצע השבוע.

"נשות הטייסים" היא דרמה יומית העוקבת אחר המתרחש בבסיס חיל האוויר בו מתגוררים טייסי קרב ובני משפחותיהם. עלילת הסדרה תתמקד בנשות הטייסים ובחייהן לצד העבודה המסוכנת של בני זוגן. את הסדרה מפיקים אולפני הרצליה ובין המשתתפים ניתן למצוא את גלית גוטמן, שרי גבעתי, לירון לבו, עומר ברנע, הנרי דוד ועוד. יוצר הסדרה הוא התסריטאי גל פרידמן.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "'נשות הטייסים' פונה, בין השאר, לבני נוער ולכן יועדה לשידור אחרי הצהריים. בשל היותה סדרת דרמה אנו מחויבים על פי הכללים לשדרה גם בשבת".

מהרשות השניה נמסר: "ערוץ 10 הציג בלוח השידורים את 'נשות הטייסים' וביקש להכיר בה כדרמה. על מנת לאשר אותה, התבקש הזכיין לעמוד במספר קריטריונים. הנהלת הערוץ התבקשה להעביר לידי הרשות חוזה חתום והיקפי תשלום, על מנת שנראה שהסדרה עומדת בנאותות הפקה, שעות שידור המותרות לסוגה עילית ותצהיר חתום על ידי מנהל הערוץ ועורכי דין לגבי הנתונים. אנו עדיין ממתינים לחוזים ולתצהיר, ורק אז יוכרע הסיווג והסטאטוס של הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully