וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של במאי "עג'מי" שוחררו ממעצר

איילה חננאל

7.2.2010 / 8:02

שני אחיו של סכנדר קובטי, ג'ירייס וטוני, שוחררו ממעצר לאחר שנעצרו בשל הפרעה לשוטרים שביקשו לעצור קבוצה של ילדים שנחשדו בסחר בסמים. לשניים אין עבר פלילי

ג'ירייס וטוני קובטי, אחיו של במאי הסרט "עג'מי" שנעצרו אמש בחשד שהפריעו לשוטרים במילוי תפקידם, שוחררו הבוקר (ראשון) ממעצר. פרקליטם של השניים, עו"ד גיורא זילברשטיין אמר כי לשניים אין עבר פלילי ושהמעצר "משקף את המציאות ביפו". השניים נעצרו לאחר שניסו למנוע משוטרים לעצור קבוצה של ילדים שנחשדו בהחבאת סם.

אחד האחים, טוני, גילם ב"עג'מי" סוחר סמים ובסצנות שבהן הוא משתתף נראה מתמודד מול כוחות המשטרה בשכונה היפואית. אמש, כך נראה, הפך הסרט למציאות בעת מעצרו. בשעות אחר הצהרים הגיעו שוטרי מרחב יפתח לשכונת עג'מי בה מתגורר קובטי ופנו לעצור מספר ילדים בחשד שאלה קוברים באדמה חומר החשוד כסם. למקום הגיעו קובטי יחד עם אחיו וניסה כאמור למנוע את מעצר הילדים.

עו"ד זילברשטיין אמר כי "השוטרים ביקשו לעכב מספר מילדי השכונה בגילאי 10-11 שבכלל ביקשו לקבור את כלבם שמת באדמה. השוטרים, ככל הנראה, הפעילו כוח על הילדים וביקשו לעצור אותם, אז הבחין טוני במתרחש ופנה לכוח המשטרה בבקשה שיפסיקו את התנהגותם. בשלב זה תקפו השוטרים את טוני ואחיו ג'ירייס, ריססו עליהם גז מדמיע ובכוונתנו לפנות על כך בתלונה למח"ש".

עדכון ראשון - 22:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully