וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 השקיע בלוח קיץ 2010 כ-60 מיליון שקל

אמילי גרינצווייג

21.5.2010 / 7:00

"זהו אינו לוח שידורים אופטימלי" מוסרים בערוץ 10 ומודים כי הדרמות החדשות הגיעו בחופזה לשידור. לצד "הישרדות" חוזרים למסך גם "המקור", אורלי וגיא ואמנון לוי

לוח הקיץ של ערוץ 10 יושק ביום ראשון ה-6 ביוני, עם עלייתה של עונת האולסטארטס של "הישרדות". שבוע לאחר השקת העונה החדשה, תחל זכיינית ערוץ 2 רשת לשדר את משחקי המונדיאל, שבמשך שלושה שבועות ישודרו במקביל לריאליטי.

בערוץ 10 מודים כי אין מדובר בלוח שידורים אידיאלי: "זהו בוודאי איננו לוח שידורים אופטימאלי", נמסר בהודעת הערוץ. "זהו לוח שמציג אלטרנטיבה ראויה במעט יותר לחמישה ימי השבוע וזהו לוח שתוכניות הדרמה שבו הגיעו בחופזה לשידור על מנת להמשיך ולעמוד בכללי הרגולציה הקשורים למכסות השידור לסוגה עילית".

דן שפירא הוא הרווק

הערוץ ישדר בלוח החדש שתי דרמות חדשות: "כאן גרים בכיף" בהפקת אולפני הרצליה. הסדרה מבוססת על פורמט קנדי בשם "The Parents" והיא עוסקת במשפחה פרברית, ויוצגו בה מערכונים קצרים המטפלים בסיטואציות ודילמות מוכרות מחיי המשפחה. הסדרה תשודר מדי שני ב-21:00.

דרמה חדשה נוספת בשם "הצרות שלי עם נשים", בהפקת דנה הפקות, תשודר בימי חמישי בשעה 21:00 ותעסוק ברווק שלאחר כישלון מערכת יחסים נוספת מחליט ללכת לטיפול פסיכולוגי חדשני שמבטיח תוצאות תוך 26 פגישות. את דמותו של הרווק יגלם דן שפירא ואת הפסיכולוגית חנה לסלאו. עוד ישתתפו טלי שרון וורד פלדמן.

שלוש תכניות התחקיר של הערוץ ישובו לשידור גם הן עם השקת לוח הקיץ. "אורלי וגיא בע"מ" תשודר בימי שני בשעה 21:30, "המקור" של רביב דרוקר ועופר שלח תשודר בימי רביעי בשעה 21:00 ו"שומר מסך" של אמנון לוי תשודר בימי חמישי בשעה 21:00.

סוף שבוע חלקי

ימי שישי בערוץ 10 יוותרו בקיץ ללא שינוי כשמיקי רוזנטל ישאר בודד במערכה להגן על כבודו העצמי של הערוץ, כשרק מהדורת סוף השבוע לגופו. הערוץ לא ינסה לתת מענה לשישי החזק של קשת שכולל את "מה זה השטויות האלה" של עדי אשכנזי ואת "מונית הכסף".

הרצועה הדוקומנטרית של הערוץ תשובץ במוצאי שבת ב-21:00 מיד לאחר מהדורת החדשות של הערוץ. בין הסרטים שישודרו: "לבד על הגג", בבימויה של רוני קיי ובהפקת ערוץ 10, על נשים המקיימות מערכת יחסים עם גברים לא פנויים; "שדיים", בהגשת אביעד קיסוס ובבימויה של אורנה בן דור - סרט בהפקת Added Value של נועה מימן הבוחן באופן קומי את היחס לשדיים הן מנקודת מבט הגברית והון מזו הנשית. עוד ישודרו: "אנטרטיקה" של מוטי קירשנבאום, סרט העוקב אחר ההתמודדות של ספי ריבלין עם מחלת הסרטן, ו"מוטי השמן" על יוצא הריאליטי "לרדת בגדול".

מדי שבת ב-22:00 תשודר בשידור נוסף העונה השנייה של הדרמה "רביעיית רן", שהופקה בשיתוף עם yes. הערוץ היה שותף גם בהפקת העונה השניה של "סרוגים" שתשודר בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully