וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברית החדשה של ניופאן

27.5.2010 / 11:30

ניופאן, סטימצקי וידיעות טכנולוגיות השיקו את הספר האלקטרוני שלהן, יחד עם חנות ספרים דיגיטליים

חברות ניופאן, סטימצקי וידיעות טכנולוגיות השיקו היום את "עברית" (evrit) – הספר האלקטרוני הראשון שהחברות מביאות לשוק הישראלי. מחיר המכשיר הוא 1,399 ש"ח, מתוכם 400 ש"ח יוחזרו לקונה באמצעות קרדיט לקניית ספרים. מחיר הספרים יהיה 40-50 אחוזים פחות מהמחיר הקטלוגי. לא מדובר בספר האלקטרוני הראשון שתומך בעברית, כי אם במיזם הראשון שנותן ללקוח את כל שרשרת הערך – מכשיר, שירות וחנות מקוונת עם כותרים של הוצאות ספרים גדולות.


במקביל להשקת המכשיר, שיחל להמכר בקרוב בסטימצקי, מושק גם האתר בו נמכר המכשיר כבר היום. כמו כן, כבר היום יש באתר 250 כותרים, ועד סוף השנה צפויים להיות בו כ-1000 כותרים. את הספרים שנמכרים בחנות ניתן יהיה לקרוא רק על גבי המכשיר הספציפי. בחלק מחנויות סטימצקי תוקמנה גם עמדות רכישה, באמצעותן ניתן יהיה לקנות ספרים ולהורידן ישירות למכשיר.

ה-evrit הינו ספר אלקטרוני עם מסך דיו אלקטרוני בגודל 6 אינץ' עם שכבת מגע. לספר האלקטרוני קישוריות Wifi ותמיכה בשפות עברית ואנגלית.

בעבר נחשף כאן, בוואלה! TECH כי ניופאן עובדת גם על הבאתו ארצה של ה-Spring Alex - ספר אלקטרוני המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, עם קישוריות סלולרית ומסך מגע משני. לא ידוע מתי יושק המכשיר בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • עברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully