וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ביפ ירד מ-HOT בינואר 2011

אמילי גרינצווייג

29.7.2010 / 9:52

אחרי עשר שנים של עבודה משותפת יפרדו קשת ו-HOT. ערוץ קומדי סנטרל של ויאקום בהפקת ענני תקשורת, יחליף את ביפ באפיק מספר 6 בממיר

HOT הודיע היום באופן רישמי כי היא נפרדת מערוץ ביפ של קשת לאחר עשר שנים. חברת הכבלים הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Viacom המיוצגת על ידי ענני תקשורת ובשלב ראשון יעלה בחברה באופן בלעדי ערוץ קומדי סנטרל. הערוץ שיופק על ידי ענני תקשורת, יחליף למעשה את ביפ באפיק מספר 6 בשלט. HOT הודיעה גם על הגדלת ההשקעה בהפקות מקור בערוץ שיחליף את ביפ.

ב-HOT הודו לביפ על שיתוף הפעולה במשך כעשר שנים, והוסיפו כי עתה, נוצרה הזדמנות יוצאת דופן להביא לקהל לקוחותינו ערוץ טלוויזיה בינלאומי מוביל בתחומו.

גורמים המקורבים לצדדים מספרים כי הרקע לסכסוך בין קשת ל-HOT נובע מהמתיחות בין הזכיינית לבין בעל המניות בחברה, מו"ל ידיעות אחרונות ארנון מוזס. כידוע גם בין הזכיינית לעיתון שורר נתק, זאת מאז הסכם שיתוף הפעולה בין קשת לבין ישראל היום במסגרת קידום התכנית "האח הגדול".

ביי ביי עידו, שלום ג'ון סטיוארט

ערוץ קומדי סנטרל משודר בכ 172 מיליון בתי אב ברחבי העולם. בשלוש השנים האחרונות, ממוקם הערוץ במקום הראשון בצפייה, בקרב גילאי 18-24 באנגליה, הולנד, פולין והונגריה ובקרב גילאי 18-49, ממוקם הערוץ באחד מעשרת המקומות הראשונים במספר רב של מדינות ברחבי העולם ביניהן: ארה"ב, גרמניה, איטליה, ספרד, ניו זילנד ושוודיה.

קומדי סנטרל זכה בפרסים יוקרתיים לתוכניות כגון: South Park ,The Daily Show with Jon Stewart והתכנית של דייב שאפל.

שיתוף הפעולה בין HOT לויאקום צפוי להתרחב גם ליבוא פורמטים חדשניים, בלעדיות וראשוניות במגוון סדרות ותכני רכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully