וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וויקליף ז'אן לא יתמודד בבחירות בהאיטי"

גורם רשמי בוועדת הבחירות של האי הקריבי הודיע כי כוכב ההיפ הופ אינו ברשימת המועמדים שאושרו לבחירות לנשיאות. ז'אן כינה את הדיווח "לא נכון". הרשימה הסופית תתפרסם היום

גורם רשמי בוועדת הבחירות לנשיאות האיטי הודיע הלילה (שישי) כי זמר ההיפ הופ וויקליף ז'אן אינו נמצא ברשימת המועמדים העומדים בדרישות בכדי להתמודד בבחירות שייערכו במדינה ב-28 בנובמבר. לדברי הגורם, ז'אן לא עמד בכמה דרישות משפטיות של ועדת הבחירות, אך הוא סירב לפרט באילו דרישות מדובר. עם זאת, סיבה אפשרית לפסילת מועמדותו של ז'אן יכולה להיות העובדה כי בשנים האחרונות לא התגורר בהאיטי אלא בארה"ב.

ז'אן עצמו התייחס לפרסום בתוכניתו של לארי קינג ב-CNN וכינה אותו "לא נכון". "אני רוצה להבהיר שמועה בהופצה על ידי רויטרס לפיה פורסמה רשימת מועמדים ושמי אינו מופיע בה", אמר ז'אן. "זה לא נכון. הרשימה אמורה להתפרסם מחר (שישי - וואלה! חדשות) והכל נראה טוב מבחינתנו".

ז'אן, בן 40, הינו יליד האיטי, והוא עזב את המדינה הקאריבית הענייה לטובת ניו יורק עם משפחתו כשהיה בן 9. לפני כשבועיים הגיש ז'אן את מועמדותו לנשיאות המדינה, יחד עם עוד 33 מועמדים נוספים.

ההודעה על מועמדותו של ז'אן לוותה בגל של תמיכה מצד הצעירים בהאיטי, הרואים בראפר המצליח סמל לתקווה לעתיד טוב יותר. מנגד, בני הדור המבוגר יותר רואים בו איום, ושלשום אף אמר ז'אן כי מאז שהודיע על כוונתו להתמודד בבחירות קיבל איומים על חייו, שאילצו אותו להתחבא במקום סודי מחוץ למדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully