וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוויטר" שבר את קו ההגנה של פריס הילטון

יורשת המיליונים טענה בחקירתה בגין החזקת סמים שהארנק בו נמצא הקוקאין לא שייך לה. אלא שארנק הדומה באופן מחשיד לזה שנתפס פורסם על ידה לתומה בטוויטר שלה

קו ההגנה המשפטי של יורשת המיליונים פריס הילטון בתביעת החזקת הקוקאין שנמצא לכאורה בארנקה, התערער בזכות תמונה שזו פרסמה בחשבון ה"טוויטר" שלה. ה"סאן" הבריטי דיווח הלילה (ראשון) כי הכוכבת הבלונדינית טענה בחקירתה שהארנק שהיה ברשותה, בו נמצאו שאריות סם מסוג קוקאין בעת בדיקה שגרתית של שוטרי לאס וגאס לפני שבוע, איננו שלה, מאחר ואינו "קלאסי" מספיק עבורה.

הילטון טענה שלוותה את הארנק מידידה, ושהסם שנמצא בתוכו שייך לה. אלא שתמונה של הארנק ה"לא-קלאסי" פורסמה על ידי היורשת בחשבון הטוויטר שלה בסוף חודש יולי – ראיה הקושרת אותה גם להחזקת הסם האסור. לצד תמונת הארנק כתבה הילטון: "אוהבת את ארנק ה'שאנל' החדש שלי".

לארנק בתמונת הטוויטר דמיון מחשיד לזה שעימו נעצרה בעיר החטאים בסוף השבוע שעבר. בכל מקרה, במשטרה טוענים כי זהות בעלי הארנק איננה מהותית, שכן לדבריהם, מי שנושא את הארנק - נושא גם באחריות על תוכנו. עורך דין בכיר בלאס וגאס טוען כי תמונת הארנק עשויה לשמש כראיה מכריעה במשפט.

הילטון נעצרה כאמור בסוף השבוע שעבר לאחר ששוטרים שעצרו את הרכב לבדיקה הריחו לדבריהם ריח מריחואנה עולה מהרכב. אלא כשהילטון מסרה את הארנק לבדיקה, נפלה ממנו חבילה קטנה שהכילה על פי החשד סם מסוג קוקאין. היא הכחישה כי ידעה במה מדובר, ואמרה לשוטרים שלוותה את הארנק ושסברה כי החבילה בתוכו מכילה גומי לעיסה.

למרות הכחשותיה הנמרצות, פריס נעצרה על ידי המשטרה בגין "החזקת חומר מסוג קוקאין" ולאחר מכן הוגש נגדה כתב אישום על כך. מדו"ח המשטרה עולה כי הילטון החזיקה 0.8 גרם של קוקאין והיא צפויה לתקופת מאסר של עד ארבע שנים מקרה שתורשע. אולם, היא עשויה לחמוק ממשפט שכן פרקליטה טוען כי החיפוש שנעשה עליה נערך באופן לא חוקי. בנוסף, פרקליטה טוען כי לא נעשתה לה בדיקת דם בכדי לבחון האם צרכה סמים – דבר שלטענתו יכול היה לסייע בהגנתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully