וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: מאסטר שף לא נופלת

חגי קראוס

14.11.2010 / 18:58

מאסטר שף משתלטת סופית על צמרת הצפייה עם שתי התכניות שלה בראש הטבלה השבועית. רשת מכניסה הפעם שלוש תכניות לעשירייה, בזכות פרק הבכורה של "טקסי דרייבר"

אחרי שבשבועות האחרונים הרגילו אותנו בקשת לשש תכניות שלה בעשירייה, השבוע היא מאבדת מקום אחד לרשת. למרות זאת, ההצלחה הגדולה של עונת הסתיו של הזכיינית, "מאסטר שף", כובשת ובגדול את שני המקומות הראשונים בטבלת הצפייה השבועית.

עדיין עם רפי אדר על המסך, התכנית של מוצ"ש תופסת את המקום הראשון עם 31.9%, וזו של יום חמישי רק מעט אחריה עם 31.6%.

ספיישל פמלה אנרסון ב"רוקדים עם כוכבים" של יום שני, העניק לרשת את המקום השלישי עם 29.6%. למחרת, הצפייה ירדה במקצת ונעצרה על 25.2%, במקום השישי.

"אל תפיל את המיליון" מסיימת עונה קצרה ומוצלחת בהחלט, לפחות מבחינת אחוזי הצפייה. התוכנית של יום רביעי רושמת 28.6%, במקום הרביעי, וזו של שישי, 24.3%במקום השביעי, אבל בפרמטר המדידה לפי פרטים היא תופסת את המקום השלישי השבועי.

התכנית השלישית שרשת מכניסה לעשירייה היא "טקסי דרייבר", שכבר שודרה ב-yes, אבל היא חוגגת על המקפצה שהותירה לה "רוקדים עם כוכבים", מה שמציב אותה במקום השמיני עם 23.2%.

"חיים אחרים" סוגרת את העשירייה עם 21.7% ואחריה, מתחת למחסום ה20%, נמצאת "מעצר בית", בפרק של יום רביעי, עם 19.1%. הפרק השני של המוקיומנטרי עם קיציס ופרידמן ביום שישי, מתמקם במקום ה-15 עם 17.1%.

כמעט כרגיל, את העשירייה משלימה חדשות 2, פעמיים. חדשות השבת במקום החמישי עם 26.2% והמהודרה המרכזית עם ממוצע של 22.1% במקום התשיעי.

התכנית הנצפית ביותר בערוץ 10 השבוע הייתה הפרמיירה המדוברת של "היפה והחנון" שהצליחה לךהתמודד לא רע עם "רוקדים" ביום שלישי והגיעה ל-18.2%, נתון לא מבוטל בהחלט עבור משדר של הערוץ שאינו אירוע ספורט. גם "לרדת בגדול" מצליחה לשמור על יציבות סבירה עם 14.2%, אך אלו בעצם שני המקומות היחידים שערוץ 10 מצליח להכניס ל-25 התכניות הנצפות ביותר בשבוע החולף.

בגזרת הקרב הידועה מראש של מגזיני החדשות בערב שבת, "אולפן שישי" עם 19%, "השבוע" בערוץ 10 עדיין שורפת זמן עד ההשקה המחודשת עם גיא זהר ונעצרת על 5.5%, אבל גם הנתון הזה גבוה יותר מזה של ה"יומן" בערוץ 1 - 5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully