וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי סלעי עוזב את ערוץ 24

אמילי גרינצווייג

15.12.2010 / 12:39

העורך הראשי של ערוץ 24 עוזב את התפקיד אחרי שנתיים, אבל נשאר במשפחה ועובר למחלקת התוכן של קשת. סלעי: "מרגיש שמיציתי את שלב ההקמה ושזה הזמן לאתגרים חדשים"

אורי סלעי, העורך הראשי של ערוץ 24, עוזב את תפקידו ועובר למחלקת התוכן של קשת.

סלעי שימש בתפקיד בשנתיים האחרונות, מאז תחילת השותפות בבעלות על הערוץ של קשת ואולפני מימד, במהלכן עלו בערוץ יותר מ- 50 תכניות חדשות ופרויקטים מיוחדים כמו: "פסקול העשור", המצעד השנתי, בי"ס למוסיקה, רוק רימון והערוץ החתים טאלנטים חדשים, ביניהם דידי הררי, גל אוחובסקי, מרגלית צנעני, אורנה דץ, ירון אילן, מה קשור, מיכל אמדורסקי ואלירז שדה.

סלעי ימשיך בתפקידו בשבועות הקרובים עד אשר ייבחר לו מחליף.

אורי סלעי: "הייתה לי זכות גדולה להוביל את הערוץ בתקופה בה המצאנו אותו מחדש. זו הייתה חוויה יוצאת דופן ומרגשת בזכות שיתוף הפעולה של אמנים ותעשיית המוסיקה. כעת, בתום קדנציה מרתקת אני מרגיש שמיציתי את שלב ההקמה ושזה הזמן לאתגרים חדשים. זוהי הזדמנות להודות למועצת הכבלים והלווין על השותפות בשיקום הערוץ. לצערי טרם הושלם תהליך ההתאמות הנדרשות ברישיון, שקריטי לעתידו וכולי תקווה כי זה יסתיים בקרוב . ברצוני להודות לאבי ניר על האמון ועל שלימד אותי כל כך הרבה. תודה גם למנכ"ל קבוצת מימד יוסי סטרוגו. בערוץ פועלת חבורה מופלאה של מנהלים, עובדים ואנשי תוכן, שאני בטוח שימשיכו להוביל את הערוץ קדימה במסירות, חזון ואהבה גדולה למוסיקה ישראלית".

אבי ניר מנכ"ל קשת: "אני מודה לאורי על שנתיים של עבודה קשה, על נחישות ללא גבול ועל כך שבכישרונו הצליח להתמודד אל מול כל החזיתות שדרש תפקיד זה. אני שמח על כך שבחר להישאר בקשת ולהשתלב במערך התוכן של החברה".

יוסי סטורוגו, מנכ"ל קבוצת מימד: "רכישת ערוץ 24 שהיוותה את הצלתו, הציבה עבור אורי ועבורנו אתגרים מורכבים ביותר. יכולותיו בתחום התוכן, מקצועיותו והבנתו בתהליכי יצירה והפקה כאחד, הפכו אותו לגורם מרכזי בתהליך השינוי העמוק שחל בערוץ. עם זאת יש לזכור כי לצד כל זאת ועקב מחויבויות רגולטוריות כבדות הערוץ ממשיך לרשום הפסדים גדולים והדרך לייצבו עוד ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully